رشد صعودی Avalanche نسبت به اتریوم( ایا آوالانچ به جایگاه 5 م مارکت خواهد رسید؟)

رشد صعودی Avalanche نسبت به اتریوم( ایا آوالانچ به جایگاه 5 م مارکت خواهد رسید؟)
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

تحلیل بازار و تفسیر ارزهای دیجیتال نشان می‌دهد که یکی از رقبای اتریوم آماده است تا به رتبه پنج بازار صعود کند. در ویدیوی که اخیرا در یوتیوب به میزبانی Coin Bureauمنتشر شد. میهمان GUY به Coin Bureau گفت که AVAX توکن بومی پلتفرم قراردادهای هوشمند Avalanche این شانس را دارد که با ETH رقابت کند و از نظر ارزش بازار به جز 5 رمزارز برتر بازار تبدیل شود.
در ادامه شرح مختصری از Avalancheو مستندات توسعه دهنده آن توضیح داده خواهد شد. Avalanche یک پلت فرم منبع باز هست و برای راه اندازی برنامه های کاربردی غیرمتمرکز و استقرار بلاک چین سازمانی در یک اکوسیستم تعامل پذیر و بسیار مقیاس پذیر است. Avalanche اولین پلتفرم قراردادهای هوشمند غیرمتمرکز است که برای مقیاس مالی جهانی ساخته شده است، با وجود قدرت تعامل پذیری و استحکام در Avalanche سرعت اتریوم بالاتر است توسعه دهندگان اتریوم می توانند بلاک چینی به سرعت روی Avalanche بسازند زیراستحکام خارج از چارچوب کار می کند ولی سرعت بالا نیز معیار مهمی ست بنابراین رقابت اتریوم و Avalanche تنگاتنگ خواهد بود تا زمانی که هرکدام بتواند نسبت به ایجاد یا بهبود فناوری خود نسبت به دیگری پیش قدم باشد.

تفاوت Avalanche نسبت به سایر رمز ارزها

یک تفاوت اساسی بین Avalanche و سایر شبکه های غیرمتمرکز پروتکل اجماع است. با گذشت زمان، مردم به درک نادرستی رسیده اند که بلاک چین ها باید کند باشند و مقیاس پذیر نباشند. پروتکل Avalanche از یک رویکرد جدید برای اجماع برای دستیابی به ضمانت‌های ایمنی قوی، نهایی‌سازی سریع و توان عملیاتی بالا بدون به خطر انداختن تمرکززدایی استفاده می‌کند. AVAX نشانه بومی avalanche هست. رمز ارز کمیابی ست که برای پرداخت هزینه ها، ایمن کردن پلتفرم از طریق شرط بندی و ارائه یک واحد رمز ارز پایه بین زیرشبکه های متعدد ایجاد شده و در Avalanche استفاده می شود.هر1 AVAX برابر با 0.000000001 AVAX است.

دلایل صعودی بودن Avalanche

همانطور که The Daily Hodl گزارش کرده است، با بررسی برخی از نکات برجسته از نظرات گای این احتمال وجود دارد که Avalanche بتواند رتبه پنج ارز برتر را بشکند، به خصوص که برخی از ارزهای رمزنگاری شده موجود در مسیر خود دارای کالیبر کمتری هستند. علیرغم افت شدید بازار کریپتو در چند ماه اخیر، Analanche بدلیل تقاضا همچنان در یک روند صعودی آشکار باقی می ماند. طبق گفته‌های DappRadar، زنجیره C در Avalanche حدود نیم میلیون کاربر فعال ماهانه دارد و تعداد تراکنش های روزانه در زنجیره C نیز در حال افزایش بی وقفه است.
علاوه بر پشتیبانی EVM (ماشین مجازی اتریوم) زنجیره C، پذیرش شگفت‌انگیز Avalanche احتمالاً به این دلیل است که BinanceوCoinbase از برداشت‌ها و واریز مستقیم از زنجیره C پشتیبانی می‌کنند. و این باعث می‌شود که Avalanche برای دارندگان رمز ارز معمولی بسیار در دسترس باشد. اکنون به نظر می رسد AVAX بر روی DeFi (مالی غیرمتمرکز) متمرکز شده است. و روندها به نفع Avalanche ست و اگر به همین منوال ادامه بدهد می تواند به اندازه ای بزرگ شود که اتریوم را به چالش بکشد.