کاربران صرافی بایننس چقدر شیبا(SHIB) دارند؟

کاربران صرافی بایننس چقدر شیبا(SHIB) دارند؟
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

به تازگی گزارشی منتشر شده است که تعداد ارز شیبای کاربران صرافی بایننس را نشان می دهد. بایننس یکی از بزرگ ترین صرافی های ارز دیجیتالی است که قطعا در زمان آموزش ارز دیجیتال با این صرافی آشنا شده اید. این صرافی Proof of Reserves ماهانه خودش را با حسابرسی خود گزارش شده این شرکت در تاریخ 1 نوامبر به روز کرد. بهتر است بدانید که مشتریان و کاربران صرافی بایننس 601.57 میلیون دلار در شیبا اینو سرمایه گذاری کرده اند که مقدار قابل توجهی است و نشان می دهد کاربران بایننس به شیبا اینو علاقه دارند. این اطلاعات میتواند در تحلیل تکنیکال و پرایس اکشن به شما کمک کند.
توجه داشته باشید که مقدار کل شیبا(SHIB) های ذخیره شده توسط کاربران صرافی بایننس 77.48 تریلیون SHIB است که 75.19 تریلیون آن از موجودی خالص کاربران است. یعنی یک نسبت 1.3 درصدی حضانت شیبا را پوشش می دهد. این نسبت 300 واحد پایه بالاتر از نسبت مورد نیاز 1 به 1 است.
صرافی ارز دیجیتال بایننس اثبات ذخایر خودش را توسط شبکه بیت کوین ثبت می کند تا بتواند گزارش های ماهانه خودش را منتشر کند و وضعیت کاربران خودش را بررسی کند. با آن دستیابی به دقت زمانی که در سراسر دنیا از طریق زنجیره زمانی ارزهای دیجیتال پیشرو امکان پذیر است.
در زمان نوشتن این خبر ارز دیجیتال شیبا اینو(SHIB) با قیمت 0.000008 دلار به ازای هر توکن معامله می شود. شیبا در یک روند صعودی هفتگی با افزایش نزدیک به 5 درصد در 7 روز گذشته حرکت می کند. تحلیلگران پیش بینی کردند که شیبا اینو همچنان می تواند به روند صعودی خود ادامه دهد و به قیمت های بالاتری برسد. از همین رو تعداد شیبا های کاربران صرافی بایننس در حال افزایش است. کاربران صرافی بایننس با این تفکر که زمان خرید شیبا(SHIB) فرا رسیده است، به میزان شیبا های خود اضافی می کنند تا سود زیادی کسب کنند.