کاهش پاداش BTC ماینرها با هاوینگ بیت کوین در 2024

کاهش پاداش BTC ماینرها با هاوینگ بیت کوین در 2024
  • 13:10 1402-10-12
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

طبق بررسی های انجام شده، رویداد هاوینگ بیت کوین، میزان پاداش ماینرها را کاهش می دهد. این رویداد می تواند قیمت بیت کوین را تحت تاثیر قرار دهد و باعث افزایش قیمت BTC شود. بیت کوین نوسانات شدیدی دارد که شما می توانید با تجزیه و تحلیل نمودار بیت کوین، بهترین نقاط خرید و فروش این ارز را تشخیص داده و معاملات پرسودی انجام دهید. بیت کوین در زمان نوشتن این خبر با قیمت 45200 دلار معامله می شود.
بازیگران پیشرو در استخراج بیت کوین بر نیاز به بهره وری برای سودآوری و عملیاتی ماندن بعد از نصف شدن در سال 2024 تاکید کرده اند. کوین تلگراف با چندین شرکت ماینینگ تماس گرفت تا اثرات مورد انتظار نصف شدن بیت کوین بر صنعت و پیامدهای آن برای ماینرهای کوچگ و بزرگ را آشکار کند.
مکانیسم بیت کوین برای کاهش مقدار بیت کوین(BTC) اعطایی به یک ماینر برای اضافی کردن یک بلوک به زنجیره در حال انجام است. نصف شدن پاداش ماینینگ هر 210 هزار بلاک اتفاق می افتد و با اضافی شدن یک بلاک به شبکه در هر ده دقیقه نصف شدن هر چهار سال یکبار اتفاق می افتد. اگر به تاریخچه قیمت بیت کوین در هاوینگ های قبلی نگاه کنید، می بینید که قیمت بیت کوین بعد از هر هاوینگ رشد قابل توجهی را تجربه کرده است.
هاوینگ بعدی، چهارمین رویداد مشابه، پاداش استخراج بیت کوین را از 6.25 بیت کوین به 3.125 بیت کوین کاهش می دهد. همچنین کاهش پاداش استخراج، با توجه به پیامدهای آن بر سودآوری و بازده سرمایه گذاری در سخت افزار و هزینه های جاری سربار، یک ملاحظات مربوط به ماینرها است.
تمرکز بهره وری استخراج بیت کوین
کارایی عملیات استخراج بیت کوین نقش مهمی در طول نصف شدن دارد. جیمی لوورتون، مدیر عامل هات 8 به کوین تلگراف می گوید که این رویداد ماینرها را مجبور می کند تا کارایی عملیات خودشان را برای ادامه ماینینگ افزایش دهند. Hut8 به طور فعال نرم افزار هدفمندی را برای افزایش کارایی سایت های ماینینگ کانادایی خود عرضه می کند. لوورتون اضافی کرد که این شرکت امیدوار است که پیشنهاد قبلی خودش را برای خرید چهار نیروگاه در انتاریو برای تامین انرژی عملیات خود تکمیل می کند.