کریپتو دات کام حامی رسمی جام جهانی فوتبال 2022

کریپتو دات کام حامی رسمی جام جهانی فوتبال 2022
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

 براساس بیانیه مطبوعاتی 22 مارسCrypto.com با یک حرکت دیگر به دنیای ورزش بازگشته است. فیفا اعلام کرد که این پلتفرم رسماً به عنوان حامی مالی جام جهانی امسال انتخاب شده است. این قرارداد حمایتی قطعاً تاثیر گسترده ای در برندینگ Crypto.com خواهد داشت.

جام جهانی امسال قرار است در قطر برگزار شود و از 21 نوامبر 2022 در ورزشگاه آل بیت الخور آغاز خواهد شد. این اقدام به عنوان یکی از بزرگترین مشارکت ‌هایی است که پلتفرم مبادلات کریپتو دات کام در مورد دنیای ورزش آغاز کرده است، زیرا جام جهانی فوتبال تقریبا 3.5 میلیارد نفر تماشاگر خواهد داشت.

در این بیانیه مطبوعاتی ذکر شده است که Crypto.com حامی انحصاری پلتفرم معاملات ارز دیجیتال قطر 2022 خواهد بود و در معرض دید برندهای قابل توجه در داخل و خارج از استادیوم های مسابقات قرار خواهد گرفت.

این قرارداد شامل پوشش گسترده در داخل و خارج از ورزشگاه در سراسر مسابقات فوتبال خواهد بود. جدای از این، پلتفرم صرافی فرصت برنده شدن را برای کاربران برای حضور در مسابقه ارائه خواهد کرد.

Crypto.com و مشارکت قوی آن در دنیای ورزش

کی مداتی، مدیر ارشد بازرگانی فیفا، اظهار داشت که کریپتو دات کام اخیرا در دنیای ورزش بسیار فعال بوده است و این باعث شد که پلتفرم مبادله به عنوان یک حامی رسمی برای جام جهانی 2022 انتخاب شود. همچنینCrypto.com قبلاً تعهد خود را به حمایت از تیم ‌ها و لیگ ‌های سطح بالا، رویدادهای مهم و مکان ‌های نمادین در سراسر جهان اعلام کرده است.
خبر این توافق تنها چند ماه پس از اعلام جایگزینی Staples با کریپتو دات کام به عنوان اسپانسر اصلی مرکز شهر لس آنجلس آرنا اعلام شد.

مدیر ارشد بازرگانی فیفا همچنین افزود: هیچ پلتفرمی بزرگتر یا با گستردگی و تاثیر فرهنگی بیشتر از پلت فرم جهانی فوتبال فیفا وجود ندارد. این بیانیه نشان می دهد که چگونه پلتفرم مبادلات ارزهای دیجیتال به طور گسترده تحت تأثیر دسترسی جهانی فیفا قرار دارد.

جدا از قراردادها و مشارکت های فوق، Crypto.com با FTX نیز شریک شده است. FTX، یک پلتفرم مبادله دارایی های دیجیتال است که از طریق حمایت مالی وارد دنیای ورزش شده است. سایر مشارکت‌ های Crypto.com شامل سازمان‌ هایی است که با ورزش رالی، MMA، بسکتبال و هاکی روی یخ و همچنین فوتبال مرتبط هستند.

این تنها مشارکتی نیست که این پلتفرم با فوتبال داشته است، سال گذشته با باشگاه فوتبال آنجل سیتی همکاری کرده است. به طور کلی، این مشارکت‌ های بی‌ شمار در دنیای ورزش مطمئناً پذیرش ارزهای دیجیتال را تقویت خواهد کرد. آکادمی ارز سنج سایت رسمی آموزش ارز دیجیتال و برگزار کننده دوره های حضوری آموزش ارز دیجیتال در ارومیه می باشد. 

تگ ها