گری جنسلر قبل از تایید احتمالی ETF بیت کوین هشدار داد

گری جنسلر قبل از تایید احتمالی ETF بیت کوین هشدار داد
  • 10:10 1402-10-20
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

طبق خبرهای منتشر شده، گری جنسلر قبل از تایید احتمالی ETF بیت کوین، هشداری را در مورد ارزهای دیجیتال صادر کرده است. از آنجایی که بسیاری از معامله گران و تریدرها انتظار دارند تاییدیه SEC در مورد یک محصول معامله شده در بورس بیت کوین دریافت شود، رئیس کمیسیون هشدار داد که سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال می تواند بسیار خطرناک باشد.
توجه داشته باشید، گری جنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، موضوعی را در پلتفرم رسانه اجتماعی X منتشر کرد، چون بسیاری از مدیران دارایی منتظر کلمه نهایی در مورد تایید یا رد بیت کوین خود هستند. اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گفته باشید، قطعا می دانید که ETF بیت کوین یکی از بحث های داغ در بازار ارزهای دیجیتال است که باید آن را زیر نظر بگیرید.
بهتر است بدانید، گری جنسلر که یکی از بزرگان ارز دیجیتال است، در پستی در 8 ژانویه X از سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال خواست تا برخی از موارد را بدون اشاره به ETF بیت کوین در نظر داشته باشند. به گفته رئیس SEC مدیران دارایی ممکن است با ارائه ابزارهای سرمایه گذاری ارز دیجیتال از قوانین فدرال اوراق بهادار پیروی نکنند و ارزهای دیجیتال بسیار خطرناک هستند. همچنین جنسلر گفت که کلاهبرداران از محبوبیت زیاد ارزهای دیجیتال برای جذب سرمایه گذاران خرد به کلاهبرداری استفاده می کنند. این سرمایه گذاری ها همچنان پر از عرصه های سکه های تقلبی، طرح های پانزی و هرمی و سرقت آشکار است که در آن یک مروج پروژه با پول سرمایه گذاران ناپدید می شود.
اظهارات رئیس SEC در ساعت 3:45 بعد از ظهر UTC تقریبا دو ساعت بعد از آن بود که چندین صادرکننده ETF بیت کوین درخواست های اصلاح شده S-1 را به کمیسیون ارسال کردند. یکی از آخرین اقدامات در جهت تایید احتمالی ETF بیت کوین در ایالات متحده است. اگرچه در زمان انتشار مشخص نیست که آیا سازمان SEC یک یا چند مورد را همزمان تایید می کند.