گسترش خدمات صرافی Ripio به کلمبیا در ماه های آینده

گسترش خدمات صرافی Ripio به کلمبیا در ماه های آینده
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

ریپیو، صرافی ارز دیجیتال آرژانتینی، اقدامات مشخصی را در رابطه با گسترش خود به کلمبیا اعلام کرده است. این شرکت گزینه جدیدی را برای کاربران و معامله گران ارزهای دیجیتال در کلمبیا ارائه می دهد و همچنین یک پیشنهاد آموزشی مالی ارائه خواهد داد که اطلاعاتی را در مورد آن ارائه نکرده است. این خدمات تا دو ماه آینده با افتتاح دفتری در مرکز کشور کلمبیا راه اندازی خواهد شد.

صرافی آرژانتینی Ripio جزئیات بیشتری را در مورد گسترش خدمات خود در کلمبیا ارائه کرده است. این صرافی ارز دیجیتال آرژانتینی  اعلام کرد که پیشنهاد جدیدی را برای معامله گران کلمبیایی و کاربران ارزهای دیجیتال ارائه می دهد که بر سایر خدمات مانند کیف پول دیجیتال خود متمرکز خواهد بود. این صرافی که سال گذشته 50 میلیون دلار در دور سرمایه گذاری سری B خود به رهبری DCG جمع آوری کرد، به Criptonoticias گفت که در حال برنامه ریزی برای افتتاح دفتری در بوگوتا در کمتر از دو ماه با هدف ارائه یک پیشنهاد آموزش مالی است.

تیم صرافی دیجیتال ریپیو در مورد این طرح توسعه جدید و آنچه که به کلمبیایی ها ارائه می دهد، اظهار داشت: ارائه محصول این شرکت دیجیتال بسیار فراتر از یک مبادله است، که اغلب تنها خدمات ارائه شده توسط شرکت های دیگر است. در واقع، محصول اصلی شرکت دیجیتال ریپیو با بیش از 3 میلیون کاربر تا به امروز، یک کیف پول دیجیتال برای کاربرانی است که برای اولین ارز دیجیتال خود را خریداری می کنند.

توسعه خدمات دیجیتال برای کاربران کلمبیایی

براساس توضیحات ریپیو، با توجه به مشکلات کاربران کلمبیایی با سایر صرافی ‌های این منطقه در خصوص پشتیبانی، در نظر دارد بر پشتیبانی منظم کاربران خود تمرکز کند. این شرکت طی دو سال گذشته رشد بسیار زیادی در این خصوص داشته و از پایگاه کاربری 400 هزار نفری به سه میلیون  کاربر رسیده است و خدمات خود را به آرژانتین، برزیل، اروگوئه و کلمبیا گسترش داده است. 

برخی از کلمبیایی ‌ها قبلاً با بایننس به مشکلاتی برخورده اند. صرافی بایننس وجوه کاربران کلمبیایی را به دلیل تحقیقاتی که از سوی یک دفتر پولشویی مستقر در هلند انجام شد، بدون اطلاع رسانی واضح به کاربران در مورد موضوع، مسدود کرد. هدف Ripio برای جلوگیری از چنین وضعیتی، راه ‌اندازی یک مرکز کمک دیجیتال با حضور عوامل واقعی است که می ‌توانند نگرانی ‌های کاربران را برطرف کنند.

کلمبیا اخیراً به مرکز توجه صرافی‌ های ارزهای دیجیتال و استارت ‌آپ ‌ها تبدیل شده است. در ماه فوریه، Bitso، یکی دیگر از صرافی ‌های مستقر در آمریکای لاتین، اعلام کرد که در حال گسترش فعالیت های خود در کشور کلمبیا است. در آن زمان، امیلی پاردو، رئیس صرافی Bitso اظهار داشت: ما اکنون شاهد یکی از مهمترین لحظات پذیرش ارزهای دیجیتال در کلمبیا و کل منطقه آمریکای لاتین می باشیم.
 

تگ ها