گسترش خدمات Hex Trust به اروپا و خاورمیانه با سرمایه 88 میلیون دلاری 

گسترش خدمات Hex Trust به اروپا و خاورمیانه با سرمایه 88 میلیون دلاری 
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس بیانیه ‌ای که روز سه ‌شنبه، 15مارس منتشر شد، هکس تراست، متولی ارزهای دیجیتال مستقر در هنگ‌کنگ، گفت که ده ‌ها میلیون دلار سرمایه تازه برای گسترش فعالیت‌ های خود در خاورمیانه و اروپا جمع ‌آوری کرده است.

پروژه سرمایه ‌گذاری سریB، که توسط Animoca Brands و Liberty City Ventures رهبری می‌شد، 88 میلیون دلار سرمایه به دست آورد که ارزش آن تاکنون به 1 میلیارد دلار افزایش یافته است.

بگفته هکس تراست با تزریق سرمایه جدید فعالیت های خود را به سمت خاورمیانه و اروپا گسترش خواهد داد. متولی ارزهای دیجیتال گفت که ده‌ ها میلیون دلار برای گسترش عملیات و دریافت مجوزهای اضافی جمع ‌آوری کرده است.

این پروژه با همکاری Animoca Brands و Liberty City Ventures انجام شده است، این پروژه همچنین شاهد مشارکت ریپل، ترا و مورگان کریک و دیگران بوده است.
این اولین افزایش قابل توجه شرکت است و با افزایش علاقه طرف های خارجی که به دنبال سرمایه گذاری در پلتفرم ها و فن آوری مورد استفاده در حفاظت از دارایی های دیجیتال هستند، سازگار می باشد.

همچنین از منع بودجه جمع آوری شده برای دریافت مجوزهای اضافی و گسترش خدمات تجاری Hex Trust و همچنین ادامه توسعه پلتفرم حفاظت در سطح بانکی Hex Safe استفاده خواهد شد.

اقدامات هکس تراست در جهت بهبود خدمات

Hex Trust، ارائه‌ دهنده راه‌ حل‌ های حضانت در سطح بانکی دارای مجوز و بیمه ارز دیجیتال، به جذب سرمایه‌ گذاری از سرمایه‌ گذاران خطرپذیر و شرکت‌ های ارز دیجیتال دیگر ادامه خواهد داد.

سال گذشته Hex Trust،6 میلیون دلار از طریق بودجه سری A و 10 میلیون دلار دیگر در پروژه دیگری به رهبری Animoca در جهت گسترش بیشتر در سراسر آسیای جنوب شرقی به دست آورده است. این شرکت همچنین از بانک اتحادیه فیلیپین برای کمک به گسترش خدمات نگهداری خود در آن کشور استفاده می کند.

Hex Trust در حال حاضر 100 نفر را در دفاتر مستقر در هنگ کنگ، سنگاپور و ویتنام استخدام کرده است. آلسیو کواگلینی، مدیرعامل هکس تراست، گفت: این سال رشد فوق‌ العاده‌ای برای هکس تراست بهمراه داشته است و پروژه سرمایه‌گذاری اخیر شرکت را قادر به ادامه همکاری با شرکت های بزرگ خواهد کرد.

از آنجایی که موسسات بزرگ با سرعت فزاینده ای به پذیرش دارایی های دیجیتال ادامه می دهند، به خدمات نگهداری مجوزدار برای رعایت استانداردهای نظارتی و انطباق نیاز خواهند داشت. متولیان دارایی دیجیتال همچنان به جذب سرمایه گذاران بزرگ ادامه می دهند که اغلب با افزایش سرمایه قابل توجه همراه است. در ژانویه2022، Fireblocks متولی ارز دیجیتال در پروژه سری E با جمع اوری 550 میلیون دلار ارزش سرمایه شرکت را به 8 میلیارد دلار رساند.

تگ ها