گیم هایNFT و همکاری مایکروسافت با GameStop

گیم هایNFT و همکاری مایکروسافت با GameStop
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

به نظر می رسد مدیران ImmutableX و مایکروسافت می خواهند با گیم هایNFT همکاری کنند. قیمت سهام فروشگاه‌های زنجیره‌ای محبوب گیم های ویدیویی GameStop (GME) در میان انتشار شایعات فضای مجازی در مورد همکاری با مایکروسافت، در یک روز حدود 13 درصد افزایش داشته است. در زمان انتشار در 8 فوریه، قیمت GME ، 115.60 دلار و در زمان شروع به کار قیمت حدود 100 دلار داشت و GameStop همچنین یک برنامه کمک مالی 100 میلیون دلاری را با توکن های IMX برای سازندگان محتوای NFT و توسعه دهندگان فناوری اجرا می کند. آخرین شایعات منتشر شده از طریق کانال هایی مانند Reddit و Twitter نشان می دهد که GameStop ممکن است با مایکروسافت برای راه اندازی یکپارچه سازی NFT در مارکت موجود، همراه با ایجاد گیم های جدید متمرکز بر NFT همکاری کنند.
کاربر توییتر P_MackD بامداد امروز عکسی را به اشتراک گذاشت که حاوی اسکرین شات های جمع آوری شده از توییت های ImmutableX و مدیران مایکروسافت بود که به صورت میم رابطه با همکاری با GameStop را ارسال می کردند. یورک رودز، مدیر بخش بلاک چین مایکروسافت و ایکس‌باکس، مایکروسافت و گیم‌استاپ را در توییت خود تگ کرده و احتمالاً به این موضوع اشاره می‌کند که غول فناوری ممکن است در پشت صحنه مشارکت ImmutableX و GameStop نقش داشته باشد.
به نظر می رسد که اطلاعیه های مرتبط با Web3 و NFT تأثیر زیادی بر قیمت سهام GameStops دارند. کوین تلگراف در اوایل ژانویه گزارش داد که پس از رونمایی از بخش جدید NFT این شرکت، قیمت GME در معاملات پس از ساعت کاری 26 درصد افزایش یافت.

تگ ها