3 دلیل برای سرمایه گذاری در اتریوم

3 دلیل برای سرمایه گذاری در اتریوم
  • 11:04 1403-04-04
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

3 دلیل برای سرمایه گذاری در اتریوم؛ اتریوم دومین ارز برتر بازار از لحاظ ارزش بازار است. با شرکت در دوره آموزش ارز دیجیتال می توان بهترین نقاط خرید و فروش رمز ارزها را پیدا کرد و معاملات پرسودی انجام داد. اتریوم اخیرا توجه بسیاری از معامله گران را به خود جلب کرده است.
مت هوگان، مدیر ارشد سرمایه گذاری در Bitwise Asset Management که به عنوان بزرگ ترین ارائه دهنده صندوق های شاخص ارزهای دیجیتال در دنیا رتبه بندی می شود، در تفسیر اخیری که در X به اشتراک گذاشته شد، توضیح داد که چرا سرمایه گذاران باید تنوع سبد ارزهای دیجیتال خود را با اضافه کردن اتریوم در کنار حفظ اتریوم در نظر بگیرند. هوگان سه دلیل قانع کننده برای پذیرش ETH توسط سرمایه گذاران ارائه کرد، در حالی که دیدگاهی انتقادی برای باقی ماندن صرفا در بیت کوین سرمایه گذاری کرد.
هوگان با تاکید بر اهمیت تنوع در سرمایه گذاری های کریپتو شروع کرد. او با تشبیهی به روزهای اولیه اینترنت، اشاره کرد که پیش بینی اینکه کدام فناوری ها یا شرکت ها در بلند مدت تسلط خواهند داشت، چقدر دشوار است. هوگان با اشاره به سرمایه گذارانی که روی شرکت های اینترنتی اولیه مانند AOL و Pets.com شرط بندی می کردند، گفت که پیش بینی دقیق آینده بسیار سخت است.
هوگان با بکارگیری این درس برای ارزهای دیجیتال، رویکردی متنوع را برای محافظت در برابر عدم قعطیت های مشابه توصیه کرد. ارزش بازار فعلی اتریوم تقریبا 420 میلیارد دلار است که قابل توجه این. ولی هنوز فقط یک سوم ارزش بازار 1.3 تریلیون دلاری بیت کوین است. نقش شبکه های اجتماعی در بازار ارز دیجیتال خیلی مهم است.
با توجه به این ارقام، هوگان تخصیص اولیه 75 درصد بیت کوین و 25 درصد اتریوم را برای سرمایه گذاران و تریدرهایی که به دنبال قرار گرفتن در معرض بازار گسترده هستند، پیشنهاد کرد. نکته دوم هوگان به تفاوت های عملکردی بین بیت کوین و اتریوم می پردازد. او بیت کوین را در وهله اول به عنوان شکل جدیدی از پول توصیف کرد و بر انتخاب های طراحی آن با هدف افزایش کاربر آن به عنوان یک سیستم پولی قوی تاکید کرد.

لینک خبر: https://www.newsbtc.com/news/bitcoin/3-reasons-buy-ethereum-1-bitcoin-only-bitwise-cio/
 

تگ ها