BlackRock و Nasdaq و SEC برای بحث در مورد ETF بیت کوین ملاقات کردند!

BlackRock و Nasdaq و SEC برای بحث در مورد ETF بیت کوین ملاقات کردند!
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

طبق گزارش های منتشر شده، شرکت های BlackRock، Nasdaq و SEC در مورد ETF بیت کوین با یکدیگر ملاقات کردند. این دومین جلسه در یک ماه گذشته بین طرفین در مورد تغییرات قوانین لازم برای فهرست ETF بیت کوین است که می تواند تاثیر قابل توجهی روی صندوق قابل معامله بیت کوین داشته باشد.
توجه داشته باشید، نمایندگان شرکت بلک راک(BLK)، نزدک و کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا برای دومین بار در یک ماه گذشته برای بحث در مورد تغییرات قوانین لازم برای فهرست کردن صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین با یکدیگر ملاقات کردند. نتایج به دست آمده این نشست ها می تواند قیمت بیت کوین را تحت تاثیر قرار دهد.
همانطور که CoinDesk قبلا گزارش داده بود، جای دادن یک توافقنامه به اشتراک گذاری نظارت با هدف کاهش خطرات دستکاری بازار مرتبط با تجارت کریپتو است. چیزی که SEC بسیار نگران آن است. بر اساس یادداشت منتشر شده، این گروه ها همچنین در ماه نوامبر برای بحث درباره این مسئله با یکدیگر ملاقات کردند. در این جلسه نوامبر، بلک راک اعلامیه ای منتشر کرد که در آن دو مدل بازخرید غیرنقدی و نقدی برای حمایت از ETF پیشنهادی خود ارائه کرد.
اخیرا، بلک راک پیشنهاد ETF بیت کوین نقدی خودش را اصلاح کرده است تا بازخرید نقدی را نیز شامل شود و هدف آن برآورده کردن اولویت های SEC است. مایکل سیلور از مایکرواستراتژی در یک برنامه تلویزیونی بلومبرگ این هفته گفت که ETFهای بیت کوین بالقوه ممکن است بزرگ ترین توسعه وال استریت در 30 سال گذشته باشد و احتمالا به دلیل افزایش تقاضا و شوک عرضه، روند صعودی قابل توجهی برای بیت کوین در سال 2024 ایجاد کند و قیمت بیت کوین را به سطوح بالاتری برساند.