تجزیه و تحلیل قیمت لینک زنجیره ای: شکست صعودی LINK/USD را از 14.9 دلار عبور می دهد

تجزیه و تحلیل قیمت لینک زنجیره ای: شکست صعودی LINK/USD را از 14.9 دلار عبور می دهد
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

تجزیه و تحلیل قیمت TL;DR BreakdownChainlink روند صعودی را برای امروز نشان می‌دهدLINK/سطح مقاومت USD موجود در 14.60 دلار، با رسیدن قیمت‌های LINK صعودی به نظر می‌رسد. نمودار بازار با 5.32 درصد افزایش. قیمت لینک در لحظه نوشتن 14.52 دلار و ارزش بازار آن 5627129561 دلار است. حجم معاملات 24 ساعته 3,974,427,716 دلار است. یک شکست در این سطح مقاومت می تواند ادامه روند صعودی را شاهد باشد و قیمت ها به بالاترین حد خود رسیده است. از سوی دیگر، رد شدن در این سطح می تواند منجر به بازگشت قیمت ها به سطح حمایت 13.90 دلار شود.

تا زمانی که قیمت ها بالاتر از سطح 14.50 دلار باقی بمانند، حرکت صعودی احتمالا ادامه خواهد داشت. از جنبه نزولی، می توان انتظار داشت که سطح حمایت در سطوح 13.50 و 12.50 دلار باشد. جفت LINK/USD روز خوبی را پشت سر گذاشت زیرا از قیمت افتتاحیه 13.70 دلار به سطح 14.52 دلار بسته شد. Chainlink یکی از دارایی های با بهترین عملکرد در ماه گذشته با افزایش خیره کننده بیش از 190 درصد بوده است. قیمت LINK/USD طی سه روز گذشته روند صعودی داشته است و در حال حاضر سطح مقاومت را در 14.52 دلار آزمایش می کند.

اقدام قیمت لینک زنجیره ای در نمودار قیمت 1 روزه: قیمت های LINK در انتظار شکستن بالاتر هستند. LINK/USD در 1 روز نمودار قیمت مانند چند روز گذشته در یک روند صعودی قرار دارد. قیمت ها سطح مقاومت 14.52 دلار را آزمایش کرده اند و در حال حاضر در حال کاهش هستند. شکست در این سطح باعث افزایش قیمت ها برای آزمایش سطوح مقاومت بعدی موجود در 15.50 دلار و 16 دلار خواهد شد. بازار صعودی به نظر می رسد زیرا اندیکاتور RSI در منطقه اشباع خرید قرار دارد. با این حال، رد شدن در این سطح می‌تواند منجر به بازگشت قیمت‌ها به سطوح حمایتی 13.90 دلار و 13.50 دلار شود. نوسانات بازار همانطور که توسط Bollinger Bands نشان داده شده است بالا است. نمودار قیمت 4 ساعته LINK/USD، منبع: TradingView شاخص های فنی در نمودار قیمت 1 روزه، خرید جفت LINK/USD را نشان می دهد. اندیکاتور MACD در محدوده مثبت قرار دارد و صعودی است. اندیکاتور RSI در منطقه اشباع خرید قرار دارد اما هنوز فروش را نشان نداده است.

اندیکاتور Stochastic نیز در منطقه اشباع خرید قرار دارد اما هنوز سیگنال فروش نداده است. تجزیه و تحلیل قیمت لینک زنجیره ای نشان می دهد که گاوها شکسته اند و قیمت های LINK را به سطح 14.52 دلار رسانده اند. اقدام قیمت لینک زنجیره ای در نمودار قیمت 4 ساعته: LINK/USD سطح مقاومت کلیدی را آزمایش می کند قیمت LINK در یک روند صعودی در 4 ساعته معامله می شود. نمودار قیمت قیمت ها در حال حاضر سطح مقاومت کلیدی را در 14.52 دلار آزمایش می کنند. شکست در این سطح باعث می‌شود قیمت‌ها به بالاترین حد خود برسد. اندیکاتور RSI در منطقه بیش از حد خرید قرار دارد، که نشان می‌دهد به زودی یک بازگشت مجدد اتفاق می‌افتد. اندیکاتور MACD نیز در منطقه صعودی قرار دارد، که نشان می‌دهد گاوها کنترل بازار را در دست دارند. EMA ها نیز صعودی هستند زیرا EMA 12 بالاتر از میانگین متحرک نمایی 26 قرار دارد، که نشان می دهد مسیر کمترین مقاومت به سمت صعود است. باندهای بولینگر نیز در حال گسترش هستند که نشان می دهد بازار در حال بی ثبات شدن است.

سطوح پشتیبانی را می توان در نمودار قیمت 4 ساعته 14.00 دلار و 13.50 دلار.LINK/USD یافت، منبع: TradingView گاوها از مرحله ادغام خارج شده اند و قیمت های LINK را به بالاترین حد خود رسانده اند. شکست در این سطح مقاومت می‌تواند شاهد ادامه روند صعودی باشد و قیمت‌ها به بالاترین حد تاریخی خود دست یابند. از سوی دیگر، رد شدن در این سطح می تواند منجر به بازگشت قیمت ها به سطح حمایت 13.90 دلار شود. تا زمانی که قیمت ها بالاتر از سطح 14.50 دلار باقی بمانند، حرکت صعودی احتمالا ادامه خواهد داشت.

سطح مقاومت کلیدی که باید مراقب آن بود 14.60 دلار است. نتیجه تجزیه و تحلیل قیمت لینک زنجیره ای همانطور که توسط اندیکاتورهای فنی در نمودارهای قیمت 1 روزه و 4 ساعته نشان داده شده است، قیمت های لینک زنجیره در یک روند صعودی هستند. قیمت ها در حال حاضر سطح مقاومت کلیدی را در 14.52 دلار آزمایش می کنند. شکست در این سطح باعث می‌شود قیمت‌ها به بالاترین حد خود برسد. تا زمانی که قیمت ها بالاتر از سطح 14.50 دلار باقی بمانند، حرکت صعودی احتمالا ادامه خواهد داشت. از جنبه نزولی، می توان انتظار داشت که پشتیبانی در سطوح 13.50 دلار و 12.50 دلار باشد.

منبع: Cryptopolitan
تگ ها