ETF بیت کوین بلک راک اکنون از بانک های وال استریت دعوت به مشارکت می کند!

ETF بیت کوین بلک راک اکنون از بانک های وال استریت دعوت به مشارکت می کند!
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

بر اساس گزارش های منتشر شده، ETF بیت کوین بلک راک در حال حاضر از بانک های وال استریت دعوت به همکاری می کند. تغییر در ساختار ETFهای بیت کوین پیشنهادی به شرکت کنندگان مجاز این امکان را می دهد تا سهام جدید صندوق را با پول نقد و نه تنها با ارز دیجیتال ایجاد کنند و اساسا در را به روی بانک هایی باز می کند که نمی توانند به طور مستقیم رمزنگاری را نگه دارند.
تایید شدن ETF بیت کوین بلک راک و تغییر در مکانیزم آن، می تواند قیمت بیت کوین را تحت تاثیر قرار دهد. در واقع ETF بیت کوین شرکت BlackRock در را برای بانک های وال استریت که با محدودیت هایی در نگهداری رمز ارزها روبرو هستند، باز می کند. از آنجایی که بانک های تحت نظارت ایالات متحده نمی توانند خودشان بیت کوین را نگه دارند، این راه اندازی به شرکت هایی مانند جی پی مورگان یا Goldman Sachs  اجازه می دهد تا به عنوان AP برای ETF بیت کوین بلک راک عمل کنند.
توجه داشته باشید، APIهای نقدی مورد استفاده در فرایند نگهداری بیت کوین می توانند توسط یک واسطه به بیت کوین مبادله شده و توسط ارائه دهنه نگهبانی ETF ذخیره شوند.
خوش بینی افزایش یافته است که ETFهای بیت کوین به زودی توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا یا SEC تایید می شوند که در صورت جذب مقدار زیادی پول از سمت سرمایه گذاران خرده فروش، صنعت ارزهای دیجیتال را متحول می کند. دیدگاه تاکنون این بود که APها شرکت های بازارساز بزرگی با تجربه در زمینه رمز ارزها هستند نه بانک ها. ولی این تغییر به این معنی است که بانک ها می توانند از این اقدام کوتاه بیایند و ردیف ارائه دهندگان نقدینگی را در ETF بیت کوین گسترش دهند.