FBI شش نفر را به اتهام انتقال 30 میلیون دلار پول با رمز ارزها متهم کرد!

FBI شش نفر را به اتهام انتقال 30 میلیون دلار پول با رمز ارزها متهم کرد!
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

طبق خبری که اخیرا به دستمان رسیده است، سازمان FBI شش نفر را به اتهام انتقال 30 میلیون دلار پول از طریق ارز دیجیتال برای تجارت غیرقانونی متهم کرده است! این خبر تاثیر کمی روی قیمت ارزهای دیجیتال گذاشته است، ولی توجه خیلی از کاربران فعال بازار رمز ارزها را به سمت خودش جلب کرده است. این خبر توسط یکی از خبرگذاری های معتبر دنیا منتشر شده است و به دنبال آن شایعات زیادی نیز شنیده شد!
توجه داشته باشید که این پرونده ادعا می کند متهمان با آگاهی و اطلاع کامل ارزهای دیجیتال را به پول نقد تبدیل می کردند و از آنها برای تجارت غیرقانونی بهره می بردند. طبق اسناد دادگاهی که در روز چهارشنبه در منطقه جنوبی نیویورک ارائه شده است، سازمان بین المللی FBI شش نفر را به اتهام اداره یک تجارت غیرقانونی 30 میلیون دلاری انتقال پول با استفاده از ارزهای دیجیتال متهم کرده است. متهمان باید برای این جرم خودشان دلایلی را بیاورند و به هیچ وجه این کار خودشان را انکار نکنند، چون اسناد و مدارک زیادی وجود دارد که این تجارت غیرقانونی را تایید می کنند.
دادگاهی که این پرونده در آن رسیدگی می شود، اسامی این متهمان را مشخص کرده است که متهمان افرادی با اسم های Shaileshkumar، Goyani، Brijeshkumar، Patel، Naineshkumar، Raju Patel هستند. این افراد بدون داشتن مجوزهای لازم پول زیادی را به صورت غیرقانونی در نیویورک انتقال می دادند. بر اساس یک سند دادگاه، قاضی دادگاه آمریکا آزادی مشروطی حداقل یکی از افراد به اسم ناینشکومار پاتل را صادر کرده است. ولی 5 نفر دیگه آزاد نشدند و در حال حاضر در بازداست به سر می برند تا رای نهایی دادگاه صادر شود. هنوز زمان دقیق دادگاه مشخص نیست ولی دیر یا زود برگزار می شود.
 

تگ ها