IBIT بلک راک پیشتاز حجم ETF بیت کوین

IBIT بلک راک پیشتاز حجم ETF بیت کوین
  • 12:10 1402-10-28
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

IBIT بلک راک همچنان پیشتاز حجم ETF بیت کوین در میان Newborn Nine است. ETFهای بیت کوین در سومین روز معاملات تا زمان نوشتن این مطلب، تقریبا 500 میلیون دلار حجم معاملات را ثبت کرده اند. این خبر می تواند قیمت بیت کوین را تحت تاثیر قرار دهد.
توجه داشته باشید که بیت کوین ETF IBIT بلک راک در سومین روز معاملات پیشتاز خود را در حجم کل حفظ کرده است و سر و صدایی در مورد پتانسیل آن برای تبدیل شدن به بزرگ ترین دارنده بیت کوین ایجاد کرده است. در رقابت رقابتی در میان ETFهای بیت کوین که به تازگی راه اندازی شده اند که Newborn Nine نامیده می شوند، در روز سوم حجم کل منطبق بر انتظارات صنعت بود که بر اساس آخرین داده های بازار موجود در 16 ژانویه در حدود 500 میلیون دلار بود.
ساخت انبار بیت کوین توسط BlackRock
به گفته اریک بالچوناس، تحلیلگر ETF بلومبرگ موقعیت بلک راک در حال تقویت است و این مسئله این است که چه زمانی نه اگر آنها از غول فناوری MicroStrategy در دارایی های بیت کوین پیشی بگیرند. بینش بالچوناس باعث ایجاد مکالمات بین سرمایه گذاران شده است و بسیاری از آنها به شدن حرکات تهاجمی بلک راک در فضای ارزهای دیجیتال را مشاهده می کنند.
نکته قابل توجه این است که BlackRock iShares ETF با تعداد ورودی و حجم قابل توجه خود، در حال حاضر آماد به چالش کشیدن Grayscale Bitcoin Trust است که در حال حاضر به دلیل حضور طولانی مدت در بازار و مقدار قابل توجهی از پادشاه نقدینگی در نظر گرفته می شود. IBIT جریان های قابل توجهی را در دو روز اول به ارزش تقریبا 497.7 میلیون دلار ثبت کرد که در نتیجه BlackRock برای صندوق خود جمع آوری کرد.
FBTC شرکت Fidelity Investments با مجموع جریان های قابل توجه 422.3 میلیون دلار در مدت مشابه، از نزدیک از IBIT پیروی کرد. ETF همچنین حجم معاملات خودش را که در روز سوم 170.1 میلیون دلار بود، حفظ کرده است. این دو ETF روی هم بیش از 3.1 میلیارد دلار از کل حجم معاملات تاکنون را تشکیل داده اند که بیشتر آنها جریان ورودی بوده است.