میزبانی MicroStrategyدر دومین کنفرانس بیت کوین

میزبانی MicroStrategyدر دومین کنفرانس بیت کوین
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

غول نرم افزاری فهرست شده در NASDAQ یک رویداد مجازی دو روزه برای آموزش کسب و کارهای بزرگ در مورد مزایای قرار دادن بیت کوین در ترازنامه آنها و بسیاری از ابتکارات دیگر مرتبط با ارز دیجیتال خواهد داشت.

مایکل سیلر، مدیر عامل MicroStrategy ، این رویداد را روز یکشنبه در حساب توییتر خود اعلام کرد و اطلاع داد که این رویداد برای شرکت های علاقه مند به ادغام بیت کوین در محصولات، خدمات یا ترازنامه خواهد بود.

اگر شرکتی هستید که علاقه مند به ادغام بیت کوین در محصولات، خدمات یا ترازنامه خود هستید. ، هفته آینده به ما بپیوندید. شما از متخصصان استراتژی بیت کوین، خزانه داری، حسابداری، قانون، فناوری، تجارت، نگهداری، پرداخت ها و بانکداری خواهید شنید.

سایلر در میان سخنرانان خواهد بود و جک دورسی، مدیرعامل بلاک، فونگ لی مدیر مالی MicroStrategy، اوبری استروبل رئیس ارتباطات Lolli و دیگران به همراه آنها خواهند بود. بیت کوین برای شرکت ها، همانطور که رویداد نامیده می شود، در اول فوریه از از ساعت 12:00 تا 4:00 بعد از ظهر به وقت شرقی و با سخنرانی کلیدی Saylor و Dorsey افتتاح می شود.

در روز دوم (2 فوریه)، در همان ساعات، پانل هایی از بزرگترین صرافی رمزارز ایالات متحده Coinbase، دارایی غول پیکر وجود خواهد داشت. مدیر Fidelity، NYDIG، BitPay، Paxos، و دیگران. شایان ذکر است که MicroStrategy، که اکنون بیش از 120000 بیت کوین دارد، سال گذشته نیز میزبان چنین رویدادی بود.

همانطور که Saylor در این کنفرانس اشاره کرد، شاهد توجه گسترده مدیران از سازمان های مختلف بود. زمانی که او هرگز ندیده بود که این همه مدیر عامل برای شرکت در یکی از ما ثبت نام کنند مناسبت ها."

منبع: ارزسنج