راه اندازی بخش جدیدی بنام Crypto در Twitter

راه اندازی بخش جدیدی بنام Crypto در Twitter
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

غول رسانه های اجتماعی، توییتر اعلام کرده در حال راه اندازی یک بخش کاملا جدید است که به طور کامل به فناوری ارز های دیجیتال و بلاک چین اختصاص دارد. این بخش به عنوان twitter crypto شناخته می شود و روی چندین جنبه رشد فضای ارز دیجیتال از جمله پرداخت های رمز نگاری توکن های غیر قابل تعویض و خدمات غیر متمرکز تمرکز خواهد کرد.

توییتر به دنبال یک مدیر محصول برای بخش ارزهای دیجیتال خود است.

استخدام جدید در نقش (مدیر ارشد محصول، رمزنگاری) برای کشف بلاک چین، ارزهای دیجیتال و وب 3 خدمت خواهد کرد.
این استخدام کننده در کنار Rinearson که قبلاً به دنبال کارهای قبلی خود در پروژه های بلاک چین Tendermint و Interchain توسط توییتر استخدام شده بود، کار خواهد کرد. رینارسون شخصاً پست شغلی امروز را به اشتراک گذاشت و خاطرنشان کرد که استخدام شده جدید (شریک فکری او در بررسی همه فرصت ها خواهد بود.) این نشان می‌دهد که Rinearson همچنان به عنوان رهبر مهندسی کریپتو به خدمت در نقش فعلی خود ادامه خواهد داد.
Rinearson همچنین پیشنهاد کرد که شرح شغل های بیشتری برای نقش های مهندسی نیز به زودی ارسال خواهد شد.
پلتفورم های رسانه ای همیشه شریک خوبی برای کریپتو نبوده است.
بازار کریپتو در اوایل کار خود با مقابله شبکه های اجتماعی مواجه شد ولی با گذشت زمان این شبکه ها از جمله فیسبوک مایکرو سافت  و دیگر رسانه ها بخشی از سهام خود را به بیت کوین اختصاص دادند و یا برنامه ریزی های برای ساخت و طراحی ارز مختص به خودشان را انجام دادند.
این شرکت همچنین این هفته تصاویر پروفایل NFT را معرفی کرد، البته فقط برای اعضای توییتر آبی. پست شغلی امروز نشان می دهد که توییتر احتمالاً قصد دارد در آینده به همکاری با NFT ها ادامه دهد.

برنامه آینده ارز دیجیتال توییتر.

این پست شغلی برخی از برنامه های بالقوه آینده ارزهای دیجیتال توییتر را نشان می دهد. به طور قابل‌توجه، اشاره می‌کند که این شرکت قصد دارد توکن‌های عضویت را بررسی کند - به این معنی که توییتر می‌تواند توکن بلاک چین سفارشی خود را در آینده منتشر کند.

منبع: Crypto Briefing
تگ ها