حساب X بسیاری از معامله گران کریپتویی هک شده است

حساب X بسیاری از معامله گران کریپتویی هک شده است
  • 11:03 1403-03-07
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

به نظر می آید، حساب X بسیاری از معامله گران کریپتویی هک شده است. این خبر باعث نگرانی بسیاری از کاربران بازار ارزهای دیجیتال شده است. اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، بدون شک می دانید که رسانه های اجتماعی نقش مهمی در این بازار بازی می کنند. پلتفرم X یکی از مشهورترین رسانه های اجتماعی در دنیاست که معامله گران کریپتویی زیادی در این پلتفرم حساب کاربری دارند.
توجه داشته باشید که حساب کاربری معامله گران مشهور بازار و رپرها در X هک شده است که این مسئله نشان می دهد که ممکن است حساب معامله گران زیادی هک شده است. تعدادی از اینفلوئنسرها و افراد مشهور در آخر هفته حساب های X خودشان را هک کردند و همه چیز را از Luna2 و ORDI گرفته تا میم کوین های الهام گرفته از افراد مشهور را هک کردند. شما باید تکنیک های مدیریت پرتفوی ارز دیجیتال را یاد بگیرید.
در میان آخرین قربانیان، GCR یک سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال با اسم مستعار که به سودآوری از معاملات مختلف شناخته می شود، تایید کرد که حساب X آنها هک شده است. حساب X این معامله گر در 26 می در مورد ORDI و Luna2 پستی منتشر کرد و هر دو توکن را به طور لحظه ای افزایش داد. بسیاری از افراد اظهار نظر کردند که هکر می توانست از این حساب برای ترند کردن میم کوین Microcap استفاده کند، ولی ترجیح داد به جای آن دو توکن را پست کند که باعث سود محدودی شد.
با این حال، انجمن هشدار می دهد که هک GCR می تواند تنها بخش کوچکی از یک حمله بزرگ تر به حساب های افراد مشهور X باشد. Ubi Wertheimer توسعه دهنده بیت کوین و مفسر اوردینالز گفت که GCR امروز به ما گفته بود که عملیاتی برای هک حساب های بزرگ توییتر در جریان است. همچنین حساب X رپر آمریکایی نیز با 2.3 میلیون دنبال کننده هک شد.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/wave-crypto-influencers-celebrity-x-accounts-caitlyn-jenner-hacked
 

تگ ها