یک بحران نقدی برای ETFهای بیت کوین در راه است

یک بحران نقدی برای ETFهای بیت کوین در راه است
  • 12:12 1402-12-23
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

به نظر می رسد یک بحران نقدی برای ETFهای بیت کوین در راه است. یک تحلیلگر کریپتو می گوید که ETFهای بیت کوین موجود برای خرید را جذب می کنند و نقطه اوج در پویایی عرضه در سال جاری خواهد بود. این خبر می تواند قیمت بیت کوین را تحت تاثیر قرار دهد.
توجه داشته باشید که یک تحلیلگر بازار ارز دیجیتال می گوید که در صورت ادامه جریان های ورودی نهادی تا سپتامبر با بحران نقدینگی سمت فروش روبرو خواهد شد. کی یانگ جو، بنیانگذار و مدیر عامل پلتفرم تجزیه و تحلیل زنجیره ای CryptoQuant در موضوعی در X در 12 مارس حوضه عرضه BTC را طی شش ماه پیش بینی کرد.
شرکت کنندگان در حوزه کریپتو گفته اند که بیت کوین به عنوان یک تخصیص سرمایه گذاری نهادی تازه شروع شده است، چون صندوق های قابل معامله در مبادلات بیت کوین مستقر در ایالات متحده شتاب زیادی می گیرد. آنها اکنون با داشتن نزدیک به 30 میلیارد دلار، به موفق ترین راه اندازی ETF در تاریخ تبدیل شده اند. با این حال، اگر این روند ادامه پیدا کند، ممکن است پدیده جدیدی رخ دهد که در آن BTC کافی برای پاسخگویی به تقاضا وجود نخواهد داشت.
خرس ها نمی توانند در این بازی برنده شوند تا زمانی که جریان نقدی بیت کوین ETF متوقف شود. او خاطرنشان کرد که ETFها به تنهایی بیش از 30 هزار بیت کوین را در هفته گذشته کنار گذاشتند و با 3 میلیون بیت کوین در کیف پول های مبادله ای و ماینر احتمال شوک قیمت ناشی از عرضه مشخص می شود. هفته گذشته، ETFهای نقطه ای شاهد جریان خالص مثبت 30 هزار بیت کوین بودند. نهادهای شناخته شده مانند صرافی ها و ماینرها حدود 3 میلیون بیت کوین از جمله 1.5 میلیون بیت کوین توسط نهادهای آمریکایی دارند.