ماینرهای بیت کوین بعد از هاوینگ می توانند 5 میلیارد دلار بیت کوین استخراج کنند

ماینرهای بیت کوین بعد از هاوینگ می توانند 5 میلیارد دلار بیت کوین استخراج کنند
  • 14:01 1403-01-28
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

ماینرهای بیت کوین بعد از هاوینگ می توانند 5 میلیارد دلار بیت کوین را تخلیه کنند. به گفته یک تحلیلگر، فروش ماینر بیت کوین می تواند چهار تا شش ماه بعد از نصف شدن طول بکشد و به ارزش 5 میلیارد دلار می رسد. اگر می خواهید از نوسانات بیت کوین سود به دست آورید، باید قیمت بیت کوین را تحلیل کنید.
توجه داشته باشید که ممکن است یک خروج بزرگ بیت کوین وجود داشته باشد. به گفته یک تحلیلگر بازار، ماینرها در ماه های بعد از هاوینگ بیت کوین مانند چرخه های قبلی همچنان به فعالیت خود ادامه می دهند. طبق محاسباتی که توسط مارکوس تیلن، رئیس تحقیقات 10x Research مارکوس تیلن، در یادداشت تحلیلی 13 آوریل انجام شد، ماینرهای بیت کوین به طور بالقوه می توانند بعد از نصف شدن، 5 میلیارد دلار بیت کوین را نقد کنند.
او اضافی کرد که مازاد بر این فروش می تواند چهار تا شش ماه طول بکشد و توضیح می دهد که چرا بیت کوین ممکن است برای چند ماه آینده به سمتی برود. همانطور که بعد از هاوینگ گذشته انجام داده است. تیلن گفت که همین مسئله ممکن است دوباره اتفاق بیفتد، چون بازارهای ارز دیجیتال به طور بالقوه با چالش مهمی در یک آرامش تابستانی شش ماهه روبرو خواهند شد.
قیمت بیت کوین در پنج ماه بعد از هاوینگ سال 2020 در محدوده 9 هزار تا 11500 دلار باقی ماند. امسال نصف شدن پاداش استخراج بیت کوین حدود 20 آوریل رخ خواهد داد، یعنی تنها 6 روز دیگر. بنابراین، اگر تاریخ قافیه باشد، ممکن است بازارها تا حدود اکتبر شاهد هیچ سیر صعودی قابل توجهی نباشند. او گفت که علاوه بر این، ماینرها تمایل دارند بیت کوین را ذخیره کنند که به عدم تعادل عرضه، تقاضا و متعاقب آن افزایش قیمت بیت کوین منجر می شود که باعث هاوینگ می شود.
 

تگ ها