یک شاخص نشان می دهد که قیمت بیت کوین تا جولای 2 برابر می شود

یک شاخص نشان می دهد که قیمت بیت کوین تا جولای 2 برابر می شود
  • 13:01 1403-01-20
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

سیگنال Bollinger Band بیت کوین نشان می دهد که بیت کوین می تواند تا ماه جولای دو برابر شود. یک شاخص تحلیل تکنیکال پرکاربرد نشان می دهد که بیت کوین می تواند قیمت خودش را در عرض سه ماه دو برابر کند. شما با زیر نظر گرفتن قیمت بیت کوین می تواند سود زیادی از معاملات خود به دست آورید.
با توجه به برداشت تحلیلگران از شاخص حرکت پرکاربرد، بیت کوین(BTC) می تواند از ارزش فعلی 69 هزار دلاری در مدت زمان کوتاهی در سه ماه دو برابر شود. تحلیلگر مستعار TechDev به 440000 دنبال کننده خود در X گفت که بیت کوین دو ماه متوالی بالاتر از باند بولینگر بالا بسته شده است و افزود که هربار که بیت کوین در گذشته این کار را انجام می داد، قیمت آن در سه ماه آینده دو برابر می شود. این باعث می شود تا قیمت ارز بیت کوین تا ماه جولای به حدود 140 هزار دلار برسد.
در تحلیل تکنیکال، باندهای بولینگر ابزاری هستند که تکانه و نوسان یک ارز دیجیتال در محدوده مشخصی اندازه گیری می کنند. معمولا زمانی که قیمت ها باند بالایی را لمس می کنند، می تواند نشان دهنده سیگنال خرید بیش از حد باشد در حالی که لمس باند پایین نشان دهنده بیش از حد فروش دارایی است.
با این حال، باندهای بولینگر تنها یکی از بسیاری از شاخص های فنی در دسترس تحلیلگران هستند و به گفته Investopedia با توجه به استفاده از داده های قیمت گذشته و نوسانات، بیشتر واکنش پذیر هستند تا پیش بینی. معیارها همچنین می توانند در بازارهای اوج گاوی و خرسی به طور گسترده ای متفاوت باشند.
بیت کوین جای اجرا دارد و در همین حال، آنتونی اسکاراموچی، مدیر عامل SkyBridge Capital در 6 آوریل با CNBC پیش بینی کرد که بیت کوین می تواند در طول چرخه به 170 هزار دلار برسد و در نهایت می تواند حدود نیمی از ارزش کل بازار جهانی طلا معامله شود.