مجلس سنای آریزونا قصد دارد ETFبیت کوین را به پرتفوی بازنشستگان اضافه کند

مجلس سنای آریزونا قصد دارد ETFبیت کوین را به پرتفوی بازنشستگان اضافه کند
  • 09:12 1402-12-18
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

بر اساس خبرهای منتشر شده، مجلس سنای آریزونا پیشنهاد اضافی کردن ETF بیت کوین را به پرتفوی بازنشستگی بررسی می کند. دنیس پورتر، مدیر عامل صندوق اقدام ساتوشی گفت که حتی اضافی کردن مقدار کمی از قرار گرفتن در معرض ETF بیت کوین می تواند به طور چشمگیری ریسک یک سبد دارایی را کاهش دهد. این خبر می تواند قیمت بیت کوین را تحت تاثیر قرار دهد.
توجه داشته باشید که سنای ایالات آریزونا در حال بررسی پیشنهادی برای تشویق گنجاندن صندوق های قابل معامله در مبادلات بیت کوین در دو سبد بازنشستگی این ایالات است. سوابق نشان می دهد که این قطعنامه در حال حاضر برای دومین بار بعد از تصویب در قرائت سوم سنا در رای گیری 13.16 در 22 فوریه توسط مجلس نمایندگان در حال بررسی است.
بر اساس سوابق ایالاتی، درصورت تصویب، این پیشنهاد سیستم بازنشستگی ایالاتی آریزونا و سیستم بازنشستگی کارکنان ایمنی عمومی را تشویق می کند تا با توجه به سوابق ایالتی، قرار گرفتن در معرض ETFهای بیت کوین را در پرتفوی مربوطه خود در نظر بگیرند. قطعنامه های بازنشستگی بیت کوین برای اولین بار در 30 ژانویه 2024 توسط سنا معرفی و خوانده شد.
این امر ASRS و PSPRS را تشویق می کند که باید تحولات صنعت ETF بیت کوین را نظارت کنند و پیامدهای تخصیص ETF بیت کوین به پرتفوی بازنشستگی خود را در نظر بگیرند که شامل مشاوره با شرکت هایی است که ETF بیت کوین مورد تایید کمیسیون بورس و اوراق بهادار را ارائه می دهند. سپس باید یک گزارش جامع برای خزانه داری ایالت آریزونا، رئیس مجلس سنا و رئیس مجلس نمایندگان ارسال شود که امکان پذیری، خطرات و مزایای بالقوه افزودن قرار گرفتن در معرض ETF بیت کوین و اقدامات احتیاطی را که آنها انجام خواهد داد، تشریح کند.