بلاک چین های هوش مصنوعی دل سرمایه گذاران را می برد

بلاک چین های هوش مصنوعی دل سرمایه گذاران را می برد
  • 12:12 1402-12-28
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

بلاک چین های هوش مصنوعی دل سرمایه گذاران را می برد. اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، بدون شک می دانید که هوش مصنوعی یکی از فناوری های پیشرفته ای است که توانسته وارد حوزه کریپتو شود و بازار ارزهای دیجیتال را تغییر و تحول دهد.
توجه داشته باشید که به لطف راه اندازی صندوق های قابل معامله در بورس بیت کوین(ETF) در ژانویه، سه ماهه اول سال 2024 با نشانه هایی از بهبود احساسات پیرامون ارزهای دیجیتال به پایان می رسد. پویایی مطلوب بازار می تواند سرمایه گذاری های سرمایه گذاری خطرپذیر را بعد از یک زمستان طولانی افزایش دهد. بر اساس گزارش گلکسی دیجیتال، در سال 2023 شرکت های سرمایه گذاری خطرپذیر در حوزه رمز ارزها و بلاک چین، 5.75 میلیارد دلار از طریق 58 صندوق جذب کردند که نسبت به سال 2022 که رکورد 37.7 میلیارد دلاری در 262 صندوق بود، کمتر است.
اولین نشانه های بهبود در سه ماهه آخر سال 2023 ظاهر شد، زمانی که سرمایه گذاری خطرپذیر به 1.9 میلیارد دلار رسید که 2.5 درصد نسبت به سه ماهه قبل افزایش یافت. این اولین باری است که سرمایه گذاری های خطرپذیر در استارت آپ های کریپتو از اوایل سال 2022 رشد کرده است. شما باید ارتباط هوش مصنوعی و ارزهای دیجیتال را مورد بررسی قرار دهید.
جذب سرمایه گذاران، توسعه رو به رشد راه حل هایی است که هوش مصنوعی و فناوری های بلاک چین را ترکیب می کند و همچنین محصولاتی را هدف قرار می دهد که سرمایه گذاران نهادی به فضای کریپتو می پیوندند. خلاصه VC کوین تلگراف دارای استارت آپ هایی است که در چند هفته اول ماه مارس سرمایه جذب کرده اند. این استارت آپ یک پلتفرم کیف پول خودسرپرست برای سرمایه گذاران نهادی در طیف وسیعی از زنجیره ها از جمله بیت کوین، اتریوم و سولانا ارائه می دهد.
 

تگ ها