بانک ها ممکن است به سمت استیبل کوین ها بروند

بانک ها ممکن است به سمت استیبل کوین ها بروند
  • 09:02 1403-02-07
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

در صورت تصویب لایحه جدید، بسیاری از بانک ها ممکن است به سمت استیبل کوین ها بروند. اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، قطعا می دانید که استیبل کوین ها نوعی از ارزهای دیجیتال هستند که قیمت ثابتی دارند و می توان با استفاده از آنها کارهای مختلفی انجام داد.
توجه داشته باشید که شرکت رتبه بندی جهانی S&P Global Ratings می گوید که لایحه جدید متمرکز بر استیبل کوین که به سنای ایالات متحده ارائه شده است، می تواند بانک های ایالات متحده را تشویق کند تا وارد بازار استیبل کوین ها شوند.
در یک یادداشت تحقیقاتی در 23 آوریل، S&P به اشتراک گذاشت که پیشنهادات ذکر شده در قانون Payment Stablecoin که در 17 آوریل به مجلس سنا معرفی شد، می تواند بانک ها را تشویق کند تا در انتشار استیبل کوین های وابسته به دلار آمریکا مشارکت کنند و به طور بالقوه برای نهادهای بزرگ غیر آمریکایی دردسر ایجاد کند. استیبل کوین هایی مانند تتر صادر می کند. به نظر شما ارزهای دیجیتال چه کاربردی در صنایع مختلف دارند؟
با توصیف استیبل کوین ها به عنوان یک ستون مهم بازارهای مالی، آژانس رتبه بندی به صندوق BUIDL که اخیرا راه اندازی شده، بلک راک را به عنوان مدرکی برای کارایی و امنیت تسویه اضافی کرد. استیبل کوین ها در توکن سوزی دارایی ها و اوراق قرضه دیجیتال نگاه می کند. نکته قابل توجه، قانون استیبل کوین پرداخت Lummis Gilibrand پیشنهاد کرد که محدودیت انتشار 10 میلیارد دلاری برای شرکت های استیبل کوین غیربانکی، ممنوعیت استیبل کوین های الگوریتمی بدون پشتوانه و همچنین الزام صادرکنندگان استیبل کوین به نگه داشتن وجه نقد یا ذخایر معادل نقدی یک به یک ارائه کند.
در این بیانیه آمده است که با فرض اینکه این لایحه تصویب شود و مقررات بانکی مربوطه دنبال شود، قوانین جدید ممکن است با محدود کردن موسسه های بدون مجوز بانکی به حداکثر 10 میلیارد دلار، مزیت رقابتی را به بانک ها ارائه دهد. این آژانس رتبه بندی خاطرنشان کرد که انتشار 10 میلیارد دلار برای شرکت های غیربانکی می تواند برای تتر که با ارزش بازار 110 میلیارد دلار در حال حاضر بزرگ ترین صادرکننده استیبل کوین با دلار آمریکا در بازار است، دردسر ایجاد کند.
 

تگ ها