سام بنکمن فرید به دلیل درخواست تجدید نظر خود به زندان نیویورک بازگشت

سام بنکمن فرید به دلیل درخواست تجدید نظر خود به زندان نیویورک بازگشت
  • 12:03 1403-03-17
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

سام بنکمن فرید به دلیل درخواست تجدید نظر خود به زندان نیویورک بازگشت. مدیر عامل سابق FTX تقریبا یک هفته را در مرکز انتقال فدرال در اوکلاهاما سیتی گذارند و بسیاری از مقامات گمانه زنی قصد داشتند او را به زندان کالیفرنیا بفرستند. اگر می خواهید در بازار کریپتو فعالیت کنید، می توانید از سیگنال ارز دیجیتال کمک بگیرید.
توجه داشته باشید که مقامات ایالات متحده، سام بانکمن فرید، مدیر عامل سابق صرافی ارزهای دیجیتال FTX را بعد از مدت کوتاهی در یک مرکز انتقال در اوکلاهاما به بازداشتگاه متروپولیتن در بروکلین بازگرداندند. از 4 ژوئن، سوابق زندانیان برای اداره فدرال زندان ها نشان می دهد که سام بنکمن فرید بعد از تقریبا یک هفته در مرکز انتقال فدرال در اوکلاهاما سیتی در MDC Brooklyn نگهداری می شود. بسیاری حدس می زدند که مقامات قصد دارند مدیر عامل سابق FTX را به زندان منطقه خلیج سانفرانسیسکو در نزدیکی خانه والیدینش در کالیفرنیا منتقل کنند. 
مشخص نیست چه چیزی باعث بازگشت SBF به نیویورک شد. وکلای او درخواست کرده بودند که مدیر عامل سابق FTX در MDC Brooklyn باقی بماند تا به درخواست تجدید نظر او در مورد محکومیت و صدور حکم کمک کند. قاضی لوئیس کاپلان از دادگاه منطقه ای ایالات متحده در ناحیه جنوبی نیویورک که بر محاکمه جنایی و صدور حکم SBF نظارت داشت، همچنین توصیه کرد که او در ایالت بماند.
در نوامبر 2023، هیئت منصفه بانکمن فرید را به هفت فقره جنایت مربوط به سوء استفاده از سرمایه مشتری در FTX و Alameda Research محکوم کرد. در ماه مارس، قاضی کاپلان SBF را به 25 سال زندان محکوم کرد. تیم حقوقی بانکمن فرید در 11 آوریل اخطاریه ای را برای تجدید نظر ارائه کرد. در زمان انتشار، هیچ پرونده ای در سند دادگاه وجود نداشت که نشان دهد SBF بر اساس چه دلایلی قصد تجدید نظر دارد.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/sam-bankman-fried-new-york-prison-appeal
 

تگ ها