برنشتاین متقاعد شده که بیت کوین به 150 هزار دلار می رسد

برنشتاین متقاعد شده که بیت کوین به 150 هزار دلار می رسد
  • 12:12 1402-12-22
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

برنشتاین اکنون متقاعد شده که ارز بیت کوین(BTC) بعد از رالی بزرگ به 150 هزار دلار خواهد رسید. این کارگزار در این گزارش گفت که جریان ورودی ETF بیت کوین از انتظارات فراتر رفته است. به همین دلیل، انتظار می رود قیمت اتریوم رشد چشمگیری را تجربه کند و به سطوح بالاتری برسد.
توجه داشته باشید که ورودی بیت کوین ETF از انتظارات فراتر رفته است. این کارگزار در مورد هدف قیمت بیت کوین 150 هزار دلاری خود بیشتر متقاعد شده است. سهام استخراج بیت کوین بهترین راه برای بازی در رالی بازار کریپتو است. تحلیلگران برنشتاین روز دوشنبه گفتند که آنها در حال حاضر بیشتر متقاعد شده اند که بیت کوین تا اواسط سال 2025 به 150 هزار دلار برسد، بعد از اینکه بزرگ ترین ارز دیجیتال در سال جاری به بالاترین حد خود رسید.
تحلیلگران همچنین پیش بینی کردند که بیت کوین بعد از رویداد هاوینگ بعدی شکسته خواهد شد و درخواست صعودی خود را در برخی از ماینرها با وجود کاهش قیمت سهام تکرار کردند. این کارگزار هدف قیمت 150 هزار دلاری خود را برای بزرگ ترین ارز دیجیتال دنیا با اشاره به جریان های پررونق صندوق های قابل معامله در بورس تکرار کرد و گفت که سرمایه گذاران باید سهام استخراج بیت کوین را خریداری کنند تا در معرض افزایش قیمت آینده قرار بگیرند.
گوتام چوگانی و ماهیکا ساپرا دو تحلیلگر مشهور نوشتند که ما معقتدیم که ماینرهای بیت کوین هنوز معمولا سهام خرده فروشی هستند و موسسه ها معمولا از پروکسی های بیت کوین دوری کرده اند، چون سرمایه گذاران سنتی شک دارند و همچنان با تعصب به ارزهای دیجیتال نگاه می کنند. تحلیلگران می گویند با صعود بیت کوین به بالاترین سطح 71 هزار دلاری، ما انتظار داریم که علاقه نهادی به سهام بیت کوین و در نهایت از بین برود و ماینرهای بیت کوین بزرگ ترین ذینفع ها باشند.