بیل آکمن، سرمایه گذار میلیاردر بیت کوین را بررسی می کند

بیل آکمن، سرمایه گذار میلیاردر بیت کوین را بررسی می کند
  • 13:12 1402-12-21
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

بیل آکمن که یکی از سرمایه گذاران میلیاردر در بازار کریپتو است، ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) را مورد بررسی قرار می دهد. این سرمایه گذار فعال قبلا از هرگونه دخالت در ارزهای دیجیتال دوری می کرد. اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، می دانید که افراد زیادی وجود دارند که روی رمز ارزها تاثیر می گذارند.
توجه داشته باشید که بیل آکمن، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت پرشینگ اسکوئر کپیتال منیجنت، بعد از ظهر روز شنبه بخشی از توجه خودش را به بیت کوین معطوف کرد و به طرزی گستاخانه سناریویی را پیشنهاد کرد که در آن قیمت بزرگ ترین ارز دیجیتال دنیا می تواند بسیار بالاتر از آن چیزی باشد که هر کسی تصورش را بکند. آکمن می گوید که افزایش قیمت بیت کوین منجر به افزایش استخراج و مصرف بیشتر انرژی، افزایش هزینه های انرژی، افزایش تورم و کاهش دلار، افزایش تقاضا برای بیت کوین و افزایش استخراج، افزایش تقاضا برای انرژی و ادامه چرخه می شود.
بیل آکمن که یکی از بزرگان ارز دیجیتال است در ادامه گفت که بیت کوین تا بی نهایت می رود، قیمت انرژی سر به فلک می کشد و اقتصاد سقوط می کند. جای تعجب نیست که پشت آکمن با واکنش سریع بسیاری از جامعه بیت کوین از جمله بنیانگذار و مدیر اجرایی مایکرواستراتژی مایکل سایلر که پیشنهاد داد مستقیما در مورد این مسئله با آکمن صحبت کند، روبرو شد.
آکمن معمولا از بیت کوین(BTC) و کریپتو به طور کلی دوری کرده است، با اینکه در سال 2022 گفت که سرمایه گذار کوچکی در برخی از پروژه های ارز دیجیتال و صندوق های سرمایه گذاری مخاطره آمیز است. او در آن زمان گفت که من بیشتر به عنوان یک سرگرمی که سعی در یادگیری دارد، سرمایه گذاری می کنم تا به عنوان یک سرمایه گذاری دقیق و حرفه ای!