بایننس برای بازگشت به هند تاییدیه FIU را دریافت کرد

بایننس برای بازگشت به هند تاییدیه FIU را دریافت کرد
  • 13:02 1403-02-23
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

صرافی بایننس برای بازگشت به هند تاییدیه FIU را دریافت کرد. علاوه بر بایننس و کوکوین، چندین پلتفرم دیگر در دسامبر سال گذشته اخطار نظارتی را دریافت کردند و سپس در ژانویه امسال تحریم شدند. قیمت ارزهای دیجیتال مدام در حال تغییر است و شما می توانید با کمک سیگنال ارز دیجیتال از افزایش و کاهش قیمت رمز ارزها سود به دست آورید.
توجه داشته باشید که صرافی بایننس مجوز ارائه خدمات خود در هند را از یک تنظیم کننده مالی هندی به اسم واحد اطلاعات مالی دریافت کرده است. تایید اخیر، بایننس را به دومین صرافی ارزهای دیجیتال خارج از کشور تبدیل می کند که بعد از کوکوین، یک نوید نظارتی دریافت می کند. بر اساس گزارشی که در CoinDesk منتشر شده است، Vivek Agarwal رئیس FIU گفت که بایننس اکنون یک نهاد ثبت شده است. شما باید عوامل موثر بر دقت سیگنال های ارز دیجیتال را زیر نظر بگیرید.
بایننس و کوکوین یکی از نزدیک به ده ها صرافی ارزهای دیجیتال خارجی بودند که در دسامبر 2023 اخطار عدم انطباق دریافت کردند. در عرض 15 روز بعد از اطلاع رسانی، وزارت دارایی های هند به بخش فناوری اطلاعات خود اعلام کرد که دسترسی URL ها و برنامه های تلفن همراه به پلتفرم های ارز دیجیتال ممنوعه در هند را مسدود کند.
بعد از این ممنوعیت، چندین پلتفرم ارز دیجیتال با نها نظارتی هند برای به دست آوردن انطباق با FIU و ارائه خدمات خود به مشتریان هندی شروع به همکاری کردند. در حالی که کوکوین و بایننس توانستند راه خود را پیدا کنند، شرکت هایی مانند OKX و BitStamp خدمات خود را در این کشور بسته اند.
اگرچه گزارش های ثبت FIU امروز منتشر شد، کوین تلگراف در هفته سوم آوریل گزارش داد که بایننس احتمالا بعد از پرداخت 2 میلیون دلار جریمه به دلیل عدم رعایت قوانین، به هند بازخواهد گشت. بعد از اعمال مالیات سنگین 30 درصدی هند بر سود ارزهای دیجیتال و 1 درصد کسر مالیات در مبدا برای هر تراکنش ارزهای دیجیتال، بسیاری از سرمایه گذاران هندی برای دوزدن رژیم مالیاتی به صرافی های ارز دیجیتال خارجی پناه آوردند. در اوج کاهش مالیات، بایننس 90 درصد از کل حجم معاملات را از هند به خود اختصاص داد.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/binance-gets-fiu-approval-india-return
 

تگ ها