حجم معاملات ETF بیت کوین در ماه مارس 3 برابر شد

حجم معاملات ETF بیت کوین در ماه مارس 3 برابر شد
  • 14:01 1403-01-16
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

حجم معاملات Spot Bitcoin ETF در ماه مارس سه برابر شد و به 111 میلیارد دلار رسید. حجم ETF بیت کوین نقطه ای در ماه مارس به 11 میلیارد دلار افزایش یافت که نشان دهنده علاقه مداوم سرمایه گذاران و تریدرها به ارز دیجیتال بیت کوین است. به نظر می رسد قیمت بیت کوین می تواند افزایش یابد.
توجه داشته باشید که وجوه قابل معامله در بورس بیت کوین شاهد افزایش حجم معاملات در ماه مارس بودند و به 111 میلیارد دلار رسیده اند. این تقریبا 3 برابر حجم معاملات ثبت شده در ماه فوریه بوده است. چون ETFهای شرکت گری اسکیل و بلک راک بر بازار تسلط داشتند.
طبق داده های به اشتراک گذاشته شده توسط تحلیلگر بلومبرگ ETF یعنی اریک بالچوناس، حجم معاملات ETF بیت کوین افزایش یافته و به 111 میلیارد دلار رسیده است. در حالی که حجم معاملات ETF بیت کوین در ماه گذشته 42.2 میلیارد دلار بود که این مسئله توجه بسیاری از تحلیلگران و معامله گران را به خود جلب کرده است.
وجوه قابل معامله در بورس بیت کوین شاهد افزایش حجم معاملات در ماه مارس بود و به 111 میلیارد دلار رسید که این امر قیمت بیت کوین را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. نکته قابل توجه این است که بیت کوین در ماه ژانویه عملکرد خوبی داشت که این مسئله باعث شد تا میزان علاقه به ETF های بیت کوین نیز افزایش پیدا کند و شاهد ثبت حجم معاملات بالای صندوق های ETF بیت کوین باشیم.
IBIT بلک راک همچنان بر سهم بازار ETF تسلط دارد. بیت کوین ETF بلک راک، IBIT همچنان بر حجم معاملات تسلط دارد و بعد از آن GBTC Grayscale و FBTC Fidelity قرار دارند. بالچوناس این را در پست بعدی X تصدیق کرد و نموداری توسط تحلیلگر همکار جیمز سیفارت را به اشتراک گذاشت که تسلط فزاینده IBIT را به عنوان پیشی گرفتن از GBTC در سهم بازار نشان می دهد.