ETFهای بیت کوین به یک میلیارد دلار ورودی روزانه رسید

ETFهای بیت کوین به یک میلیارد دلار ورودی روزانه رسید
  • 12:12 1402-12-24
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

طبق داده های منتشر شده، ETFهای بیت کوین به یک میلیارد دلار ورودی روزانه رسید. به عنوان یک نتیجه مستقیم از جریان های عظیم ورودی به ETFهای بیت کوین و یک روند صعودی حمایتی، جریان ورودی روزانه سرمایه ای که توسط شبکه بیت کوین ذخیره می شود به 2 میلیارد دلار در روز رسید و نقطه عطف دیگری برای اکوسیستم محسوب می شود. صندوق های قابل معامله در بورس بعد از جذب بیش از 1 میلیارد دلار جریان خالص برای اولین بار در 12 مارس به نقطه عطف جدیدی دست یافتند. این خبر می تواند قیمت بیت کوین را تحت تاثیر قرار دهد.
توجه داشته باشید که سرمایه گذاری در ETFهای بیت کوین همچنان به رشد خود ادامه می دهد، چون جریان ورودی روزانه به 11.1 میلیارد دلار در 13 روز گذشته رسیده است. در 12 مارس صندوق های ETF بیت کوین شاهد بزرگ ترین ورودی روزانه 1.045 میلیارد دلاری خود بودند که معمولا توسط ETF بیت کوین بلک راک کمک می کرد.
به عنوان یک نتیجه مستقیم از ورودی های عظیم به ETFهای بیت کوین و یک روند صعودی حمایتی، جریان ورودی روزانه سرمایه ای که توسط شبکه بیت کوین ذخیره می شود تنها به 2 ملیارد دلار در روز رسید و نقطه عطف دیگری برای اکوسیستم محسوب می شود. از میان ETFهای بیت کوین تایید شده در ایالات متحده، فرانکلین بیت کوین ETF کمترین جریان ورودی را با 148 میلیون دلار تا به امروز ثبت کرد، در حالی که IBIT سهم شیر را با 11.4 میلیارد دلار در اختیار دارد. در سمت دیگر، گری اسکیل جریان خالص ورودی را به صورت روزانه کاهش می دهد. در مجموع GBTC در 13 روز گذشته 11.1 میلیارد دلار کاهش یافته است. GBTC گری اسکیل برای اولین بار از زمان شروع معاملات نقدی بیت کوین ETF در ایالات متحده در 11 ژانویه به زیر 50 درصد از سهم بازار سقوط کرد.