نرخ سرمایه بیت کوین پایین است، آیا گاوها قصد خرید دارند؟

نرخ سرمایه بیت کوین پایین است، آیا گاوها قصد خرید دارند؟
  • 13:02 1403-02-08
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

نرخ سرمایه بیت کوین(Bitcoin) پایین است، ولی به نظر می رسد گاوها قصد خرید ارز بیت کوین را دارند. اگر گاوها نسبت به خرید ارز دیجیتال بیت کوین اقدام کنند، قیمت بیت کوین با نوسانات مثبتی روبرو می شود و قدرت بالایی برای شکستن مقاومت ها به دست می آورد.
توجه داشته باشید که معاملات آتی دائمی به پایین ترین سطح خود در بیش از 6 ماه گذشته رسیده است، روندی که برخی از تحلیلگران آن را بسیار صعودی می دانند. با این حال، همانطور که داده های تاریخی نشان می دهد، نرخ سرمایه گذاری آتی BTC که تقاضای بین خریدارها و فروشندگان را اندازه می گیرد، به شدت تحت تاثیر عملکرد گذشته است.
کارمزد نرخ تامین مالی بیت کوین توسط صرافی ها برای مدیریت استفاده از اهرم اعمال می شود، چون هر معامله ای که شامل قراردادهای دائمی است، به یک خریدار و یک فروشنده با اندازه یکسان نیاز دارد. زمانی که خریداران تهاجمی تر باشند، نرخ سرمایه مثبت می شود و نشان می دهد که آنها برای استفاده از اهرم پول پرداخت می کنند. در واقع یک طرف سمت دیگر را جبران می کند و مطمئن می شود که مبادله ریسک مواجه را حفظ نمی کند.
پست Inmortal در شبکه اجتماعی X سعی می کند تا دوره های نرخ منفی سرمایه گذاری را با بازارهای گاوی قبلی مرتبط کند. در حالی که هیچ مشکلی با انجام بک آزمایش و استفاده از داده های تاریخی وجود ندارد، این دوره ها از چند روز تا بیش از دو ماه متغیر بودند. همچنین عوامل خارجی ممکن است بر افزایش قیمت و معکوس های بعدی در نرخ تامین مالی تاثیر گذاشته باشند.
ذخایر USDC بر نرخ سرمایه بیت کوین تاثیر منفی گذاشته است. با این حال، زمانی که مقامات ایالات متحده اقداماتی را برای محافظت از سپرده های سرمایه گذاران اعلام کردند، قیمت بیت کوین سطح حمایت 24 هزار دلاری را دوباره به دست آورد و نرخ سرمایه مثبت شد. بنابراین، تکیه صرف بر یک معیار واحد برای ایجاد علت و معلول چندان موثر نیست.
به طور مشابه، افزایش نرخ تامین مالی در اکتبر 2023 در کنار یک رویداد مهم برای سرمایه گذاری گری اسکیل رخ داد که با وجود مخالفت کمیسیون بورس و اوراق بهادار، مجوز راه اندازی صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین را به دست آورد. در 23 اکتبر قاضی فدرال نئومی رائو، تصمیم کمیسیون بورس و اوراق بهادار را به عنوان خودسرانه و دمدمی مزاجانه مورد انتقاد قرار دا د و به ناتوانی رگولاتور در توجیه تفاوت بیت کوین با محصولات مالی مشابه اشاره کرد.
 

تگ ها