دامیننس یبیت کوین به بالاترین حد خود در 3 سال اخیر رسید

دامیننس یبیت کوین به بالاترین حد خود در 3 سال اخیر رسید
  • 13:01 1403-01-26
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

سلطه ارز بیت کوین(BTC) به بالاترین حد خود در سه سال گذشته می رسد، چون قیمت بیت کوین بر آلت کوین ها فشار می آورد. بیت کوین به طور تصادفی به بالاترین سطح چند ساله می رسد، چون نوسانات قیمت بیت کوین باعث کاهش آلت کوین ها می شود. شما می توانید با بررسی دامیننس، قیمت بیت کوین را پیش بینی کنید.
تسلط ارزش بازار بیت کوین به بالاترین سطح خود در سه سال اخیر رسیده است، چون آلت کوین ها مجددا فشار قیمت را احساس می کنند. داده های Cointelegraph و Market Pro و تریدینگ ویو نشان می دهد که سهم بیت کوین از کل ارزش بازار رمز ارزها در 12 آوریل به 56.3 درصد رسیده است. آلت کوین ها به دنبال سقوط قیمت بیت کوین آسیب واقعی می بینند.
قیمت بیت کوین در آخر هفته با یک آبشار انحلال که بیت کوین را به زیر 65300 دلار رساند، متضرر شد. با این حال، داده ها نشان می دهند که در همان زمان، آلت کوین ها با شرایط بسیار بدتری روبرو شدند. بسیاری از بیست ارز دیجیتلا برتر از نظر ارزش بازار بیش از 15 درصد سقوط کردند. با انجام این کار، آلت کوین ها سهم بازار کریپتو را به بیت کوین واگذار کردند و بالاترین قیمت های اخیر، سنگین ترین بازار ارز دیجیتال در آوریل 2021 را نشان می دهد.
باگسی تاجر محبوب و مفسر رسانه های اجتماعی در پاسخی در X نوشت من معمولا به تسلط بیت کوین نگاه نمی کنم، ولی نمودار با توجه به مقدار آلت کوین های جدید که هر روز وارد بازار می شوند، چشمگیر است. تاجر همکار Daan Crypto Trades از جمله کسانی بود که به تفاوت کاهش قیمت بیت کوین و آلت کوین در روزهای اخیر اشاره کرد.
او در حال بحث در مورد علاقه باز بیت کوین به دنبال کنندگان X گفت که بله، ضربه واقعی به دلار بیت کوین بسیار کم بود و نزولی کل نیز چندان مرتبط نبود. بازارهای صعودی بیت کوین از نظر تاریخی تمایل دارند در مراحل اولیه خود شاهد شکست سلطه باشند، به طوری که زمانی که بیت کوین دوره تثبیت طولانی مدتی را مشاهده کرد، آلت کوین ها به عقب می افتند.