بیت کوین قبل از هاوینگ وارد منطقه خطر می شود

بیت کوین قبل از هاوینگ وارد منطقه خطر می شود
  • 12:12 1402-12-28
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) وارد منطقه خطر قبل از هاوینگ می شود، ولی تحلیلگران و کارشناسان ارزهای دیجیتال همچنان پیش بینی صعودی دارند. قیمت بیت کوین تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می گیرد که شما باید این عوامل را زیر نظر بگیرید.
به گفته یکی از تحلیلگران بازار، ممکن است تنها چند روز تا ورود به یک منطقه خطر قبل از هاوینگ فاصله داشته باشد. زمانی که به گفته یک تحلیلگر، قیمت آن از نظر تاریخی در آستانه نصف شدن کاهش یافته است. Rekt Capital تحلیلگر ارزهای دیجیتال در پستی در 17 مارس X به اشتراک گذاشت که تا 2 روز دیگر بیت کوین رسما وارد منطقه خطر می شود، جایی که ردیابی های تاریخی قبل از نیمه شدن شروع شده است.
Rekt Capital توضیح داد که در گذشته، قیمت بیت کوین در 14 تا 28 روز منتهی به نصف شدن کاهش یافته است. در طی هاوینگ سال 2016، بیت کوین در این مدت 40 درصد سقوط کرد و در سال 2020 بیش از 20 درصد سقوط کرد. در ماه ژانویه، Rekt Capital پیش بینی کرد که یک رشد قبل از هاوینگ تقریبا 60 روز قبل از هاوینگ اتفاق می افتد و بعد از آن یک پیش از نیمه شدن مجدد حدود یک تا سه هفته قبل از هاوینگ رخ می دهد.
این پیش بینی درست از آب در آمد، چون بیت کوین در اواسط فوریه شروع به افزایش کرد و در ماه مارس، زمانی که بالاترین قیمت چرخه قبلی خود را 68900 دلار شکست داد، تحلیلگران را شگفت زده کرد. این اولین باری است که بیت کوین قبل از یک رویداد هاوینگ این کار را انجام می دهد.
طبق گفته CoinMarketCap هاوینگ بعدی در کمتر از 33 روز در 20 آوریل پیش بینی می شود. با این حال، قیمت بیت کوین در حال حاضر 8.5 درصد از بالاترین قیمت تاریخ 14 مارس یعنی 73800 دلار به قیمت فعلی 67500 دلار کاهش یافته است. به گزارش بلومبرگ، ریچارد تنگ، مدیر عامل بایننس در 17 مارس در رویدادی در بانکوک به جمعی از مردم گفت که انتظار دارد بیت کوین به رکورد شکنی خود ادامه دهد و تا پایان سال از 80 هزار دلار عبور کند.
ریچارد تنگ ادعا کرد که بیت کوین به تازگی شروع شده است و به تخصیص های بزرگ سرمایه گذاران نهادی به این ارز دیجیتال از طریق صندوق های جدید قابل معامله در مبادلات ایالات متحده اشاره کرد که بر اساس داده های Dune 57 میلیارد دلار تحت مدیریت دارند.