تبلیغات ETF بیت کوین ممکن است از دوشنبه در گوگل ظاهر شود

تبلیغات ETF بیت کوین ممکن است از دوشنبه در گوگل ظاهر شود
  • 10:11 1402-11-11
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

با توجه به گمانه زنی های جامعه، تبلیغات بیت کوین ETF ممکن است از دوشنبه در گوگل ظاهر شود. همچنین طبق مدیریت 100 هزار جستجو در ثانیه توسط گوگل، جامعه ارزهای دیجیتال در حال بررسی تاثیر بالقوه بر ETFهای بیت کوین است. ظاهر شدن تبلیغات ETF بیت کوین در گوگل می تواند قیمت بیت کوین و آینده این رمز ارز را تحت تاثیر قرار دهد و میزان تقاضا برای خرید سهام ETF بیت کوین افزایش می یابد.
توجه داشته باشید که در روز دوشنبه، 29 ژانویه گوگل قرار است سیاست های خودش را به روز کند تا امکان تبلیغ برخی از محصولات ارزهای دیجیتال در موتورهای جستجوی اصلی را فراهم کند. به نظر می رسد که صندوق های قابل معامله در بورس معیارها را برآورده می کنند و باعث ایجاد حدس و گمان در صنعت کریپتو شده است.
در دسامبر 2023، کوین تلگراف گزارش داد که خط مشی تبلیغات رمزنگاری و مرتبط با آن گوگل در 29 ژانویه مورد بازنگری قرار خواهد گرفت تا به تبلیغات تبلیغ کننده هایی که سکه ارزهای دیجیتال را هدف قرار می دهند، ایالات متحده را هدف قرار دهند.
با تصویب اخیر ETF 11 بیت کوین توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا در 10 ژانویه، سرمایه گذارانی که سهام یک ETF بیت کوین را خریداری می کنند، سهامی را در دارایی بیت کوین صندوق به دست می آورند. این با الزامات به روز شده گوگل مطابقت دارد. با این حال، گوگل به طور مبهم به محصولات مجاز به عنوان تراست سکه ارزهای دیجیتال اشاره می کند. در همین حال، یکی از بزرگ ترین تراست های بیت کوین گری اسکیل، اخیرا به عنوان بخشی از چندین مورد تایید شده توسط SEC در ده ژانویه به یک ETF بیت کوین تبدیل شده است. قبل از این، خرید سهام GBTC در بازار اولیه تنها برای سرمایه گذاران معتبر و مشروط به یک دوره نگهداری شش ماهه در دسترس بود.