تبلیغات ETF بیت کوین به دلیل بررسی دقیق متوقف شد

تبلیغات ETF بیت کوین به دلیل بررسی دقیق متوقف شد
  • 12:11 1402-11-16
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

تبلیغات ETF بیت کوین به دلیل بررسی دقیق متوقف شد. شرکت هایی مانند LPL Financial Holdings در حال حاضر در حال انجام بررسی های لازم در مورد ETFهای بیت کوین جدید تایید شده است. این خبر می تواند قیمت بیت کوین را تحت تاثیر قرار دهد.
توجه داشته باشید که پذیرش صندوق های معامله در بورس بیت کوین(ETF) توسط فرایندهای بررسی دقیق از پلتفرم های تجاری بزرگ کند شده است. طبق گزارش 3 فوریه بلومبرگ، شرکت هایی مانند LPL Financial Holding یکی از بزرگ ترین دلالان مستقل در آمریکا، در حال حاضر در حال بررسی ETFهای بیت کوین اخیرا تایید شده برای تعیین اینکه آیا آنها برای تقریبا 19 هزار مالی مستقل در دسترس خواهند بود یا خیر.
بررسی دقیق یک تحلیل جامع است که قبل از تصمیم گیری صورت می گیرد. این شامل بررسی دقیق تمام حقایق، درک ریسک ها و فرصت ها و اطمینان از این است که قبل از سرمایه گذاری پول یا منابع، همه چیز همانطور است که به نظر می رسد. LPL Financial در نظر دارد که بررسی دقیق خودش را در مورد ETF بیت کوین در مدت سه ماه تکمیل کند. نکته کلیدی در حال ارزیابی این است که ETFها در صورت عملکرد ضعیف و عدم جمع آوری دارایی ها قابل توجه، ممکن است تعطیل شوند.
این می تواند یک تجربه منفی برای سرمایه گذاران و برای مشاوران مالی باشد. پتمن به بلومبرگ گفت که همچنین برای شرکتی مانند ما بسیار پرهزینه است که به تسهیل آن کمک کند. این در نهایت موقعیتی است که ما معمولا در زمان ارزیابی اینها از آن می آییم. داده های جمع آوری شده توسط بلومبرگ نشان می دهد که ETF 253 در سال 2023 با میانگین دارایی 34 میلیون دلار بسته شدند.