جریان خالص ETF بیت کوین بعد از 3 روز به 1 میلیارد دلار رسید

جریان خالص ETF بیت کوین بعد از 3 روز به 1 میلیارد دلار رسید
  • 12:10 1402-10-29
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

طبق خبرهای منتشر شده، جریان خالص ETF بیت کوین بعد از سه روز نزدیک به 1 میلیارد دلار است که کل دارایی ها رشد کرد، حتی زمانی که GBTC Grayscale شاهد خروجی های قابل توجهی بود، چون سرمایه گذاران بعد از تبدیل آن به یک ETF نقدی نقد می کردند. این مسئله قیمت بیت کوین را تحت تاثیر قرار می دهد.
توجه داشته باشید که با سه روز کامل معامله در دفتر تا پایان معاملات روز سه شنبه، به نظر می رسد که جریان خاص ورودی به صندوق های نقدی تازه تایید شده معامله شده در بورس بیت کوین حدود 21000 بیت کوین یا 894 میلیون دلار با قیمت فعلی 42600 دلار باشد. از میان پول جدید، iShares Bitcoin Trust BlackRock با افزودن 16362 بیت کوین پیشتاز است و بعد از آن صندوق بیت کوین Wise Origin Fidelity با 12112 بیت کوین قرار دارد. خروج قابل توجه از بیت کوین تراست گری اسکیل که حدود 25000 بیت کوین را از دست داده است، جریان کلی صنعت را کاهش داد.
تا زمانی که هفته گذشته کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا ETF های بیت کوین را تایید کرد، GBTC به عنوان یک صندوق سرمایه گذاری بسته وجود داشت. به عنوان یک ETF تبدیل شد چون سایر محصولات جدید مانند بلک راک هفته گذشته معرفی شدند. GBTC از مشتریان 2 درصد کارمزد مدیریت دریافت کرده بود و حدود 630 هزار بیت کوین را قبل از تایید ETF در اختیار داشت.
با این حال، پول جدیدی که وارد ETFها می شود، آن را تحت الشعاع قرار می دهد و به طور کلی منجر به ورود خالص به ETFها می شود. عملکرد قیمت در این هفته بسیار آرام تر بوده و بیت کوین معمولا در محدوده 42 هزار دلار تا 43 هزار دلار قرار دارد. در زمان انتشار، در 24 ساعت گذشته کمی بیشتر از 1 درصد کاهش یافته است.