هاوینگ بیت کوین می تواند ماینرهای آمریکایی را به خارج از کشور سوق دهد

هاوینگ بیت کوین می تواند ماینرهای آمریکایی را به خارج از کشور سوق دهد
  • 13:12 1402-12-05
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

با توجه به گزارشات منتشر شده، رویداد هاوینگ بیت کوین می تواند ماینرهای آمریکایی را به خارج از کشور سوق دهد. هاوینگ یکی از رویدادهای مهم در بازار کریپتو است که امسال رخ می دهد و می تواند قیمت بیت کوین را تحت تاثیر قرار دهد.
توجه داشته باشید که Jaran Mellerud یکی از بنیانگذاران Hashlabs Mining و استراتژیست اصلی معدن گفت که اتیوپی، نیجریه، کنیا، آرژانتین و پاراگوئه می توانند در سال های آینده نرخ هش بیشتری را افزایش دهند. کندی احتمالی قیمت بیت کوین بعد از رویداد هاوینگ می تواند قیمت سهام ماینرهای عمومی پرهزینه در ایالات متحده را کاهش دهد و حتی برخی از آنها را مجبور به حرکت به خارج از کشور کند.
جاران ملرود، موسس و استراتژیست ارشد ماینر Hashlabs ماینینگ، با اشاره به اینکه در صورت بیت کوین چه اتفاقی می افتد، می گوید ممکن است شاهد یک حمام خون سهام استخراج بیت کوین باشیم، چون سرمایه گذاران متوجه می شوند که این شرکت ها به سختی درآمد کسب می کنند. به طور کلی، قیمت بعد از هاوینگ به میزان قابل توجهی افزایش نمی یابد.
ملرود اکنون به پنجره سه تا چهار ماهه بعد از رویداد هاوینگ چشم دوخته است تا ببیند سودآوری ماینرها تا چه حد تحت فشار کاهش پاداش های بلوک قرار می گیرد. طبق گفته کوین مارکت کپ، هاوینگ بعدی بیت کوین در 24 آوریل رخ خواهد داد. پاداش ماینرهای بیت کوین را از 6.25 بیت کوین به 3.125 بیت کوین کاهش می دهد، اگرچه در طول تاریخ با افزایش قیمت بیت کوین همراه بوده است. در آخرین رویداد هاوینگ در 11 می 2020 بیت کوین 8750 دلار قیمت داشت و پنج ماه بعد در اکتبر از 11500 دلار به 61300 دلار تا اواسط مارس 2021 بیش از 430 درصد افزایش یافت.