جستجوی هاوینگ بیت کوین در گوگل به بالاترین حد خود رسید

جستجوی هاوینگ بیت کوین در گوگل به بالاترین حد خود رسید
  • 09:01 1403-01-31
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

جستجوی عبارت هاوینگ بیت کوین در گوگل به بالاترین حد خود رسیده است. هیجان در مورد هاوینگ بیت کوین در آینده شاهد افزایش مداوم جستجوهای این عبارت در گوگل بوده است. هاوینگ یکی از رویدادهای مهمی است که تاثیر زیادی روی قیمت بیت کوین می گذارد.
توجه داشته باشید که میزان علاقه به هاوینگ بیت کوین در گوگل به بالاترین حد خود در تمام دوران رسیده است، به طوری که داده های پیش بینی شده آن را به بیش از دو برابر آخرین نصف کردن در سال 2020 می رساند. بر اساس داده های گوگل ترند، علاقه جستجو برای عبارت نصف شدن بیت کوین به امتیاز 45 رسیده است. با پیش بینی گوگل که تا پایان این ماه به امتیاز تخمینی 100 خواهد رسید.
Google Trends اشاره می کند که مقدار 100 به معنی اوج محبوبیت برای این اصطلاح است. نصف شدن بیت کوین به زمانی گفته می شود که پاداش های پرداخت شده به ماینرها نصف شود. امسال نصف کردن بیت کوین پاداش هایی را که از 6.25 بیت کوین به 3.125 بیت کوین کاهش یافته است را مسدود می کند. طبق تایمر شمارش معکوس کوین تلگراف در حال حاضر قرار است این نصف شدن در حدود ساعت 4 صبح در 20 آوریل رخ دهد.
گوگل ترند نشان می دهد که هاوینگ بیت کوین در استخراج بیت کوین بیشترین علاقه را از نیجریه، هلند، سوئیس و قبرس داشته است. سطوح بی سابقه علاقه به رویداد هاوینگ ممکن است بعد از بیت کوین تعجب آور نباشد. بیت کوین سال را با قیمت 42200 دلار شروع کرد و 74 درصد افزایش یافت و در 13 مارس به بالاترین قیمت خود یعنی 73600 دلار رسید. قیمت بیت کوین از آن زمان کاهش یافته است و از اواسط ماه مه به طور مداوم قیمت ریزش کرده است.

تگ ها