هاوینگ بیت کوین بر قیمت ETH تاثیر خواهد گذاشت

هاوینگ بیت کوین بر قیمت ETH تاثیر خواهد گذاشت
  • 12:12 1402-12-24
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

تحلیلگران و کارشناسان بازار می گویند که هاوینگ بیت کوین می تواند روی قیمت ETF تاثیر بگذارد. بر اساس گفته های چندین تحلیلگر، هاوینگ بیت کوین احتمالا تاثیر مثبتی بر اتریوم و بازار گسترده تر ارزهای دیجیتال خواهد گذاشت. هاوینگ یکی از رویدادهای مهمی است که قیمت بیت کوین را بالا می برد.
تعدادی از عوامل باعث ایجاد بیت کوین آینده می شوند. در آوریل بیشترین مورد انتظار در تاریخ کریپتو را نصف کرد. سه هاوینگ بیت کوین قبلی در 28 نوامبر 2012، 9 ژوئیه 2016 و 11 مه 2020 رخ داده است. اینبار، هاوینگ به دنبال آن است که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا اولین معامله بیت کوین را تایید کرد. صندوق های سرمایه گذاری در ایالات متحده، به طور گسترده ای تبلیغات پیرامون این رویداد را افزایش می دهد.
توجه داشته باشید که ETFها تنها عامل افزایش سطح انتظارات نیستند. جولیان گریکو، رئیس موسسات و فین تک برای SafeWallet به کوین تلگراف گفت که هاوینگ بیت کوین یادآوری مهم است که بیت کوین را از ارز فیات جدا می کند.  این هاوینگ بعد از یک دوره تورم جهانی بالاتر از میانگین صورت می گیرد.
گریگو گفت که بعد از دو سال تورم بالاتر در ایالات متحده و منطقه یورو و حتی بالاتر در سایر مناطق اقتصادی، دارایی با عرضه ثابت واقعا برای سرمایه گذاران جذاب است. رویداد هاوینگ بیت کوین یادآور آن خواهد بود. این یک ویژگی مهم بیت کوین را به سرمایه گذاران و ناظران جهانی یادآوری می کند. یک برنامه عرضه ثابت که هیچ کسی نمی تواند آن را تغییر دهد. در این راستا بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال کاملا در تضاد با ارزهای صادر شده توسط دولت های ملی مانند دلار آمریکا قرار دارند. به گفته گریگو، با این حال این عرضه محدود حتی بیشتر در مورد اتریوم صادق است. هاوینگ بیت کوین می تواند قیمت اتریوم را نیز تحت تاثیر قرار دهد.