درآمد استخراج بیت کوین به پایین ترین حد سالانه خود رسید

درآمد استخراج بیت کوین به پایین ترین حد سالانه خود رسید
  • 13:02 1403-02-18
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

درآمد استخراج بیت کوین بعد از هاوینگ به پایین ترین حد سالانه خود رسید. درآمد روزانه حاصل از استخراج بیت کوین از میانگین روزانه قبلی تقریبا 6 میلیون دلار در چهار ماه اول سال 2024 به کمتر از 3 میلیون دلار کاهش یافت. قیمت بیت کوین مدام بالا و پایین می شود و شما می توانید با کمک سیگنال ارز دیجیتال، معاملات پرسودی انجام دهید.
توجه داشته باشید که درآمد حاصل از استخراج بیت کوین در ماه مه با شروع چهارمین رویداد هاوینگ بیت کوین به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. مکانیسم هاوینگ بیت کوین طوری طراحی شد که به طور قابل توجهی انتشار 21 میلیون بیت کوین را محدود کند. بیت کوین در طول دهه ها گسترش یافته است. هاوینگ 20 آوریل پاداش استخراج را از 6.25 بیت کوین به 3.125 بیت کوین کاهش داد. شما می توانید با کمک ربات ها و الگوریتم های معاملاتی، خرید و فروش ارز دیجیتال را به صورت خودکار انجام دهید.
در حالی که هیاهوی اولیه در مورد نصف شدن و راه اندازی بیت کوین رونز به طور موقت درآمد روزانه ماینرها را حفظ کرد، یک کاهش شدید درآمد در ماه مه ثبت شد. در اول ماه مه، کل درآمد حاصل از پاداش های بلوک و کارمزد تراکنش ها به کمترین میزان خود یعنی 26.3 میلیون دلار رسید. در مقابل، طبق داده های به دست آمده از Blockchain.com ماینرهای بیت کوین به طور میانگین روزانه 6 میلیون دلار قبل از هاوینگ درآمد کسب می کردند.
تمام روزهای دیگر در ماه مه نیز الگوهای درآمد مشابهی را ثبت کردند که نشان دهنده یک عادی جدید در درآمد استخراج بیت کوین است. به طور تصادفی، درآمد استخراج در 20 آوریل به اوج خود رسید و برای اولین بار در تاریخ بیت کوین، درآمد روزانه بیش از 107 میلیون دلار را به ثبت رساند.
با پیش بینی این افت قابل توجه، ماینرها در سراسر دنیا عملیات را دوباره استراتژیک کردند تا در مرحله بعدی اقتصاد بیت کوین سودآور باقی بمانند. در غیر این صورت ماینرها باید برای پشتیبانی از عملیات، تنها به ارزش بالای بازار بیت کوین تکیه کنند. کی یانگ جو، مدیر عامل CryptoQuant محاسبه کرد که بیت کوین باید بالای 80 هزار دلار نگه داشته شود تا در شرایط فعلی استخراج شود.

لینک خبر: B2n.ir/w50732

تگ ها