بیت کوین OG قیمت بیت کوین 600 هزار دلاری را تا سال 2026 پیش بینی می کند

بیت کوین OG قیمت بیت کوین 600 هزار دلاری را تا سال 2026 پیش بینی می کند
  • 11:11 1402-11-27
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

بیت کوین OG که سال 2021 را بی سابقه خواند، قیمت بیت کوین 600 هزار دلاری را تا سال 2026 پیش بینی می کند. اگر می خواهید از نوسانات ارز بیت کوین سود به دست آورید، باید قیمت بیت کوین را زیر نظر بگیرید و بهترین موقعیت های خرید و فروش این ارز را تشخیص دهید.
توجه داشته باشید که توور دمیستر معقتد است که بیت کوین در سال های آینده با دریایی از کمک های مالی بانکی جهانی روبرو خواهد شد که باعث افزایش هفت رقمی قیمت بیت کوین و فراتر از آن شد. یک تحلیلگر محبوب پیش بینی می کند که در سال های آینده حداقل 200 هزار دلار خواهد شد و می تواند از نیم میلیون دلار عبور کند. مشاور و مبشر اولیه بیت کوین Tuur Demeester در آخرین بروزرسانی خود در مورد اقدام بلند مدت قیمت بیت کوین، بیت کوین را تا سال 2026 تا 600 هزار دلار اعلام کرد.
دمستر گفت که بیت کوین به تریلیون ها دلار کمک مالی واکنش نشان خواهد داد. بیت کوین که این هفته به 50 هزار دلار رسید، در بحبوحه اعتقاد دوباره به سطوح بالاتر در آینده است. استدلال های صعودی قیمت بیت کوین بر روی اثر کاتارتیک هر دو نصف کردن یارانه بلوکی در آوریل و صندوق های قابل معامله در بورس بیت کوین که به تازگی راه اندازی شده اند، متمرکز هستند.
در حالی که اولی انتشار بیت کوین جدید را کاهش می دهد، دومی فشار بیشتری بر عرضه موجود وارد می کند. ولی برای Demeester عوامل کلان اقتصادی در رادار هستند. او خلاصه کرد که در سال 21 بیت کوین به 69 هزار دلار خواهد رسید. مجموعه ای از نظرات بعدی در پلتفرم رسانه اجتماعی X به مشکلات سیستمی در سیستم بانکی ایالات متحده و تعهدات آتی دولت برای تامین نقدینگی برای توقف کاهش آنها اشاره کرد.