افزایش قیمت بیت کوین در روز هاوینگ

افزایش قیمت بیت کوین در روز هاوینگ
  • 14:02 1403-02-01
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

قیمت بیت کوین در روز هاوینگ افزایش می یابد، ولی بازارهای آتی چه چیزی را نشان می دهند؟ افزایش قیمت بیت کوین با درگیری های جهانی و نگرانی های کلان اقتصادی مطابقت دارد، ولی داده ها نشان می دهند که انتظارات سرمایه گذاران به نصف بر قیمت بیت کوین تاثیر مثبت می گذارد.
توجه داشته باشید که در 19 آوریل شاهد افت شدید 6 درصدی بودیم و در هر همان ساعات اولیه به 59640 دلار سقوط کرد و به سرعت بهبود یافت و به پشتیبانی بالای 64500 دلار رسید. این بازگشت به دلیل خوش بینی پیرامون هاوینگ بیت کوین آینده که برای 20 آوریل برنامه ریزی شده بود، انجام شد که معمولا توجه قابل توجهی را از سمت رسانه های سنتی و ارائه دهندگان صندوق های معامله شده در بورس بیت کوین جلب می کند.
به نظر می رسد این رویداد به خنثی کردن اثرات منفی چالش های اجتماعی اقتصادی گسترده تر کمک کرده است. در طول آشفتگی فعلی، چشم انداز ژئوپلیتیکی بر نوسانات بازار اضافی می کند. با تشدید تنش ها در خاورمیانه به نظر می رسد حرکت قیمت بیت کوین با رویدادهای جهانی مرتبط است. با این حال، اطمینان خاطر مقامات ایرانی که اعلام کردند هیچ برنامه ای برای تلافی وجود ندارد، به بهبود کمک کرد. بنابراین اعصاب بازارهای مالی ارام شد.
نقدینگی کم در طول نوسانات شدید، حمایت 60 هزار دلاری را تقویت می کند. علیرغم نوسان چشمگیر 5850 دلاری قیمت بیت کوین در 19 آوریل طبق داده های کوین گلس، نقدینگی در معاملات آتی بیت کوین تقریبا حداقل بود و در مجموع حدود 45 میلیون دلار بود. این نشان می دهد که فعالان بازار به شدت تحت تاثیر قرار نگرفته اند، یک سیگنال صعودی با توجه به اینکه سطح 60 هزار دلار به یک حمایت روانی قابل توجه تبدیل شده است.
 

تگ ها