قیمت بیت کوین در 43 هزار دلار قدرتمند است

قیمت بیت کوین در 43 هزار دلار قدرتمند است
  • 13:10 1402-10-28
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

با وجود فروش کوین بیس، GBTC قیمت بیت کوین در 43 هزار دلار قدرت نشان می دهد. قیمت بیت کوین حتی در شرایطی که ETFهای بیت کوین نتوانستند انتظارات سرمایه گاران را برآورده کنند، همچنان به رشد خود ادامه می دهند. قیمت بیت کوین اکنون در حال رنج زدن بین سطوح 43 هزار دلار و 42 هزار دلار است و انتظار می رود از این روند رنج خارج شده و به سمت قیمت های بالاتر حرکت کند.
توجه داشته باشید که در 15 ژانویه به بالای 43 هزار دلار رسید، چون بازار سعی کرد تا از فروش بعد از فروش بیت کوین که در 10 ژانویه رخ داد، بازگردد. در زمان نوشتن این خبر، قیمت بیت کوین در حدود 43200 دلار است که نسبت به 24 ساعت گذشته بیش از 0.89 درصد افزایش یافته است. این بازیابی بعد از آن صورت می گیرد که هفته گذشته تلاش ها برای بالا بردن بیت کوین به بالای 50 هزار دلار در 49 هزار دلار متوقف شد که نشان دهنده ناتوانی خریداران برای حفظ سطوح بالاتر است.
قیمت بیت کوین زیر 44 هزار دلار متوقف شد!
داده های Cointelegraph Markets Pro Tradingview سفری بالاتر از 43 هزار دلار را قبل از بازگشت نوسانات قیمت بیت کوین دنبال کردند که باعث شد بازار در عرض دو ساعت 1.05 درصد کاهش یابد. این حرکت زمانی رخ داد که معامله گران و تریدرها سعی کردند اثرات فروش را که بعد از تصویب ETF بیت کوین در هفته گذشته در ایالات متحده رخ داد، از بین ببرند.
در یک پست X معامله گر محبوب Skew اشاره کرد که بازارهای نقدی بیت کوین تقریبا در حدود 43 هزار دلار متوقف شده اند و افزایش نقدینگی درخواست بالاتر از قیمت فعلی است. همچنین Skew اضافی کرد که بهبود مستمر ناشی از فروش صندوق ETF بیت کوین گری اسکیل بوده است و برخی از معامله گران و تریدرها احتمالا این کاهش را خریداری کرده اند.