قیمت بیت کوین برای رکوردی جدید مشخص شد

قیمت بیت کوین برای رکوردی جدید مشخص شد
  • 14:01 1403-01-05
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

توجه داشته باشید که قیمت بیت کوین(BTC) برای رکورد جدید به ثبت رسید، چون خروجی GBTC به 170 میلیون دلار کاهش یافت. بیت کوین با بزرگ ترین باد مخالف خود در قالب خروج GBTC روبرو است، ولی پیش بینی ها می گویند که زمان های خوب ممکن است بعد از هفته آینده برای اقدام قیمت بیت کوین بازگردد.
ممکن است با کاهش جریان های خروجی BTC نهادی، شاهد تحرک چرخشی باشیم. آخرین داده های منابع از جمله شرکت سرمایه گذاری Farside مستقر در بریتانیا، نشان می دهد که Grayscale Bitcoin در 22 مارس تنها 170 میلیون دلار ضرر کرده است.
صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس بیت کوین ایالات متحده آمریکا به دلایل نادرست این هفته در مرکز توجه قرار گرفته اند. جریان ورودی نسبت به ابتدای ماه مارس کاهش چشمگیری داشته است، در حالی که جریان خروجی GBTC به بالاترین حد خود رسیده است و پنج روز متوالی کاهش خالص دارایی های تحت مدیریت را ایجاد کرده است. به نظر می رسد زمان بندی تصادفی نیست.
همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، وام دهنده ارزهای دیجیتال ورشکسته جنسیس شایعه شده است که موقعیت GBTC خود را در طول هفته به فروش رسانده است. اگر اکنون به این نتیجه رسید باشد، فشار نزولی بر روند ETF می تواند کاهش یابد. سرمایه گذار و کارآفرین آلیستر میلن در X در مورد داده های جریان اشاره کرد که جریان های خالص از ETFهای بیت کوین دیروز به 51.6 میلیون دلار کاهش یافت که به دلیل کاهش شدید فروش GBTC کمک کرد.
در پست اخیر X، وو مدل جدیدی را نشان داد که جریان های ورودی ETF را با عملکرد قیمت بیت کوین مقایسه می کند. در حالی که او اطلاعات خاصی در مورد اینکه کدام داده برای متریک استفاده می شود ارائه نکرد، او پیشنهاد کرد که شدیدترین مرحله تخلیه ممکن است به پایان رسیده باشد. او توضیح داد که طبق این مدل جدید که من با آن بازی کرده ام، بدتر از فروش در این مرحله اول تجمیع ممکن است به پایان برسد.