بیت کوین به بالاترین حد تاریخ خود یعنی قیمت 70 هزار دلار می رسد

بیت کوین به بالاترین حد تاریخ خود یعنی قیمت 70 هزار دلار می رسد
  • 13:12 1402-12-19
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

قیمت بیت کوین به بالاترین حد تاریخ خود یعنی 70 هزار دلار می رسد، چون داده های مشاغل ایالات متحده دلار آمریکا را کاهش می دهد. گاوهای بیت کوین پویایی چرخه را دوباره ارزیابی می کنند، چون قیمت بیت کوین در نهایت خط اصلی 70 هزار دلار را شکست.
توجه داشته باشید که در 8 مارس بعد از اینکه تعداد بیکاری در ایالات متحده باعث افزایش تقاضا برای کاهش نرخ بهره شد، به بالاترین حد خود رسید. قیمت بیت کوین رکورد جدیدی را ثبت کرد. داده های Cointelegraph و تریدینگ ویو به دنبال افزایش قیمت بیت کوین بودند، چون گاوها بازار را به سمت کشف قیمت فرستادند و به 70 هزار دلار در Bitstamp رسیدند. بزرگ ترین ارز دیجیتال به عنوان آخرین داده های بیکاری در ایالات متحده نشان داد که پیش بینی های بیکاری در ماه فوریه پیشی گرفته است و نشان می دهد که فشارهای تورمی به دلیل سیاست های اقتصادی محدوده کننده کاهش یافته است.
نرخ بیکاری در سراسر کشور به 3.9 درصد رسید که 0.2 درصد بالاتر از حد انتظار بود، در حالی که ارقام ژانویه برای مشاغل اضافی شده کمتر مورد بازبینی قرار گرفت. منبع معاملاتی The Kobeissi Letter در بخشی از واکنش در X نوشت که واکنش بازار نسبت به این مسئله تاکنون باعث افزایش سهام شده است. بیت کوین و آلت کوین ها به دنبال احیای دارایی های ریسک، با 70 هزار دلار برای اولین بار در تاریخ، سهام را دنبال کردند.
در اظهار نظر در مورد رویدادهای در حال ظهور، فعالان بازار محبوب بر اهمیت زمان رسیدن به اوج های جدید تاکید کردند که به طور منحصر به فردی قبل از نصف شدن یارانه بلوکی است. در نتیجه بیت کوین می تواند زودتر از چیزی که قبلا تصور می شد در چرخه کلان قرار گیرد.
در همین حال، داده های شغلی نشان دهنده بدبختی تازه برای قدرت دلار آمریکا است. شاخص دلار آمریکا بعد از انتشار به پایین ترین سطح خود در ماه گذشته رسید و به 102.36 رسید و در مقایسه با بالاترین سطح خود در سال گذشته، نزدیک به 5 درصد کاهش یافت. تصمیم بعدی فدرال رزرو در مورد کاهش نرخ بهره در 20 مارس قرار می گیرد، با این حال انتظارات بازار بسیار ضعیف است.