فشار فروش بیت کوین پس از فروش سنگین آلمان

فشار فروش بیت کوین پس از فروش سنگین آلمان
  • 11:04 1403-04-31
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

طبق گزارشی که توسط مدیر دارایی ARK Invest منتشر شد که در 18 ژوئیه منتشر شد، بیت کوین و سیگنال ارز دیجیتال در ماه ژوئن پس از آغاز فروش چند میلیارد دلاری 50000 بیت کوین توسط دولت آلمان که در حمله پلیس سال 2020 علیه Movie2k، یک پلتفرم استریم برای محتوای غیرقانونی، ضبط شده بود، بیش از حد فروش شد.
آلمان به پیشرفته ترین روش‌های تولید سیگنال‌های ارز دیجیتال دست یافته است. براساس این گزارش که بر دوره منتهی به 30 ژوئن تمرکز دارد اما شامل داده های جدیدتر است، بر اساس سود/زیان کوتاه مدت و خروج ماینرها، بیت کوین بیش از حد فروخته شده است. 
سطوح کنونی [جریان‌های خروجی ماینرها] حاکی از آن است که استخراج‌کنندگان در حال تسلیم شدن هستند، که پیش‌گوی بازگشت صعودی است.» به گفته ARK، اشتهای پایدار سرمایه گذاران برای صندوق های قابل معامله در مبادلات بیت کوین (ETF) سیگنال صعودی دیگری بوده است. 
در این گزارش اشاره شد که فروش شدید BTC باعث خروج انبوه از ETF های نقطه ای BTC نشد. از 30 ژوئن، کاهش قیمت نقدی بیت کوین 17.3 درصد از تغییر درصدی 30 روزه در جریان ETF بیت کوین فراتر رفت. طبق گزارش CoinShares، جولای میلیاردها دلار ورودی خالص به صندوق های ETF بیت کوین داشته که در هفته منتهی به 15 جولای حدود 1.35 میلیارد دلار به صندوق ها سرازیر شده است
به گفته توماس فاهرر، یکی از بنیانگذاران پلتفرم داده های رمزنگاری آپولو، صندوق iShares Bitcoin Trust (IBIT) در 18 ژوئیه پس از 9 روز متوالی ورودی، شاهد 107 میلیون دلار ورودی بود. یک خطر برای ادامه عملکرد قوی BTC، داده های اقتصادی جهانی است. 
به گفته ARK، با کاهش قدرت قیمت‌گذاری، سود شرکت‌ ها به طور پیوسته در حال کاهش است که نشانه ‌ای از ضعف اقتصادی است. قیمت بیت کوین همچنین با باد مخالف بالقوه ناشی از بازپرداخت 9 میلیارد دلاری بیت کوین توسط صرافی منحل شده Mt. Gox به طلبکاران مواجه است. 
به گفته تحلیلگران صنعت، با این حال، برخلاف فروش ناگهانی آلمان، طلبکاران ممکن است تصمیم بگیرند بیت کوین را حفظ کنند و هر گونه تأثیر بالقوه بر بازار گسترده تر را کاهش دهند.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/bitcoin-oversold-after-german-government-sale-ark-invest
 

تگ ها