نهنگ های بیت کوین 3 میلیارد دلار به دارایی های خود افزودند

نهنگ های بیت کوین 3 میلیارد دلار به دارایی های خود افزودند
  • 13:11 1402-11-09
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

طبق خبرهای منتشر شده، نهنگ های بیت کوین دارایی های خودشان را 3 میلیارد دلار افزایش می دهند. قیمت بیت کوین به عوامل مختلفی بستگی دارد که یکی از این عوامل، تحرکات نهنگ های بازار است. بنابراین، شما باید جابجایی ارزهای دیجیتال توسط نهنگ ها را زیر نظر بگیرید تا از نوسانات قیمت بیت کوین سود زیادی به دست آورید.
توجه داشته باشید، تنها یک ماه از سال 2024 گذشته است و بیت کوین در حال حاضر طوفانی از فعالیت را تجربه کرده است. این رویدادها از تایید SEC از ETFهای بیت کوین گرفته تا عملکرد ضعیف قیمت ارز دیجیتال با کاهش طی ماه گذشته و فروش از Grayscale BTC Trust را شامل می شود. در میان همه اینها، داده های زنجیره ای احساسات جالبی از انباشت استراتژیک در میان نهنگ های بزرگ تر ارز دیجیتال نشان داده است.
طبق اطلاعات منتشر شده توسط شرکت تحلیل ارز دیجیتال IntoTheBlock، نهنگ های بیت کوین از ابتدای سال تاکنون بیش از 76 هزار بیت کوین به ارزش تقریبا 3 میلیارد دلار به دارایی های خود اضافی کرده اند. با وجود رکود بازار، نهنگ های بیت کوین دارایی های خودشان را 3 میلیارد دلار افزایش دادند. قیمت بیت کوین مدت کوتاهی بعد از تایید ETFهای نقدی در ایالات متحده افزایش یافت و به بالاترین سطح 20 ماهه 48600 دلار رسید. با این حال، در یک چرخش شگفت انگیز کریپتو دچار افت قیمت شد و در طول هفته به 38880 دلار رسید.
علیرغم این مجموعه رویدادها، داده های زنجیره ای نشان می دهد که فروش بیشتر از سمت دارندگان کوتاه مدت و چند نهنگ بزرگ حاصل می شود. چون بیشتر نهنگ ها از کاهش قیمت سود می برند تا بیت کوین بیشتری را به کیف پول خود وارد کنند. موجودی کل در میان نهنگ های بیت کوین در ژانویه 76 هزار جهش کرده است که اکنون تعداد آن به 7.8 میلیون بیت کوین نزدیک شده است.