نهنگ های بیت کوین با وجود بیت کوین 70 هزار دلاری فروشنده نیستند

نهنگ های بیت کوین با وجود بیت کوین 70 هزار دلاری فروشنده نیستند
  • 12:12 1402-12-20
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

نهنگ های بیت کوین با وجود بیت کوین 70 هزار دلاری فروشنده نیستند. با وجود اینکه قیمت بیت کوین برای اولین بار به بیش از 70 هزار دلار رسیده است، آدرس های بیت کوین که حداقل 1000 بیت کوین دارند، دوباره در حال افزایش است.  آخرین داده های زنجیره ای نشان می دهد که نهنگ ها عجله ای برای فروش در روند صعودی فعلی که بیت کوین را به ارتفاعات جدید بالای 70 هزار دلار رساند، ندارند.
توجه داشته باشید که جمعیت نهنگ بیت کوین علیرغم رکورد بالای قیمت رشد می کند. تعداد آدرس های منحصر به فردی که حداقل 1000 بیت کوین را در خود جای داده اند تا 7 مارس به 2104 آدرس رسیده است. با این حال، این هنوز کمتر از رکورد 2489 آدرس است که در فوریه 2021 زمانی که بیت کوین بالای 46 هزار دلار معامله می شد، به دست آمد. شما باید داده های زنجیره ای را زیر نظر بگیرید.
افزایش تعداد کیف پول ها را می توان به صندوق های قابل معامله در مبادلات بیت کوین آمریکا نیز نسبت داد که در 4 مارس از 52.5 میلیارد دلار در حجم معاملات فراتر رفت. این واقعیت که نهنگ ها بیت کوین خود را در این سطوح نمی فروشند نشان می دهد که آنها انتظار دارند قیمت ها بیشتر افزایش یابد. نهنگ های بیت کوین مهم هستند، چون اندازه معاملات آنها می تواند به طور قابل توجهی بر قیمت تاثیر بگذارد.
جولیو مورنو، رئیس تحقیقات شرکت اطلاعاتی زنجیره ای CryptoQuant نیز در پستی در 7 مارس x به این رشد توجه کرد. شواهد بیشتر از عجله نهنگ های بیت کوین برای تخلیه دارایی های خود از چندین معیار اندازه گیری حجم بین نهنگ ها و صرافی ها ناشی می شود. داده های گلس نود نشان می دهد که نقل و انتقالات از مبادلات به نهنگ ها نیز در این ماه به رکوردهای جدید رسیده است.