ETF بیت کوین بلک راک برای اولین بار به 2 میلیارد دلار رسید

ETF بیت کوین بلک راک برای اولین بار به 2 میلیارد دلار رسید
  • 13:11 1402-11-07
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

میزان سرمایه موجود در صندوق ETF بیت کوین بلک راک برای اولین بار در AUM به 2 میلیارد دلار رسید. این صندوق بعد از اضافی کردن تقریبا 4300 توکن دیگر در روز پنجشنبه اکنون نزدیک به 50 هزار بیت کوین در اختیار دارد که عدد قابل توجهی است. افزایش موجودی های ETF بیت کوین شرکت های مختلف می تواند قیمت بیت کوین را تحت تاثیر قرار دهد.
توجه داشته باشید که Bitcoin ETF در روز جمعه اولین محصول از محصولات بیت کوین است که اخیرا راه اندازی شده و به 2 میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت AUM رسیده است که این شامل GBTC Grayscale نمی شود که در زمان تبدیل آن از یک صندوق بسته به یک ETF نزدیک به 30 میلیارد دلار در AUM داشت.
سرمایه گذاران در روز پنجشنبه تقریبا 170 میلیون دلار به IBIT اضافی کردند و صندوق تقریبا 4300 بیت کوین دیگر خریداری کرد و مجموع توکن های نگهداری شده را به 49952 رساند. با افزایش قیمت بیت کوین از سطح 40 هزار دلار در اوایل روز جمعه، AUM به بالای 2 میلیارد دلار رسید. نیت گراچی، رئیس فروشگاه ETF که معقتد است IBIT می تواند به زودی رتبه اول را به دست بگیرد، گفت که اکنون با بیش از 2 میلیارد دلار در AUM صندوق در بین بیش از ETF 600 که در سال گذشته راه اندازی شده اند، رتبه سوم را در جمع آوری دارایی ها دارد.
صندوق بعدی که از مرز 2 میلیارد دلار عبور می کند، احتمالا صندوق بیت کوین با منشا عاقلانه فیدلیتی است که تا 25 ژانویه 44 هزار بیت کوین داشت. افزایش موجودی صندوق ETF گری اسکیل نشان دهنده این مسئله است که تقاضا برای خرید سهام ETF بیت کوین بیشتر شده که این امر می تواند قیمت بیت کوین را بالا ببرد.