ETF بیت کوین بلک راک برای دومین روز متوالی رکورد زد

ETF بیت کوین بلک راک برای دومین روز متوالی رکورد زد
  • 14:12 1402-12-10
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

توجه داشته باشید که ETF بیت کوین بلک راک برای دومین روز متوالی به رکورد بیش از 1.3 میلیارد دلار رسید. ETFهای بیت کوین دوباره یک روز قوی را ثبت کردند و بیش از 2 میلیارد دلار در حجم معاملات روزانه ثبت کردند ولی کمی از رکورد روز دوشنبه فاصله گرفتند. این خبر می تواند روی قیمت بیت کوین تاثیر مستقیمی بگذارد.
IBIT بلک راک در روز سه شنبه 1.35 میلیارد دلار معامله شد و از رکورد حجم روزانه روز دوشنبه فراتر رفت. ETFهای بیت کوین نقدی فهرست شده در ایالات متحده روز دوشنبه با افزایش ارزش بیت کوین به 57 هزار دلار 520 میلیون دلار ورودی خالص جذب کردند.
صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین(BTC) بلک راک روز سه شنبه یک روز معاملاتی بزرگ دیگر را پشت سر گذاشت و برای دومین روز متوالی بیش از 1.3 میلیارد دلار حجم معاملات روزانه را ثبت کرد که با افزایش قیمت بیت کوین به 57 هزار دلار تقویت شد. اریک بالچوناس تحلیلگر ETF بلومبرگ، در یک پست X بعد از ظهر سه شنبه در بسته شدن بازار خاطرنشان کرد که IBIT بلک راک 1.357 میلیارد دلار در حجم معاملات در طول روز رزرو کرد و رکورد 1.3 میلیارد دلاری روز دوشنبه را شکست.
داده های نزدک نشان داد که نزدیک به 42 میلیون سهم تغییر کرده است که بیش از دو برابر میانگین از زمان شروع معاملات در ژانویه است. HODL 15 Capital در یک پست X اشاره کرد که IBIT پنجمین معامله در بین تمام ETFهای لیست شده در ایالات متحده در طول ساعات صبح بود و اضافی کرد که ETF بیت کوین فیدلیتی نیز حجم معاملات قوی را تجربه کرد.
طبق داده های ذکر شده توسط بالچوناس، ETFهای بیت کوین نقدی موجود در فهرست ایالات متحده بیش از 2 میلیارد دلار معامله شدند، ولی کمی کمتر از رکوردشکنی روزانه 2.4 میلیارد دلاری روز دوشنبه بودند. در حالی که حجم معاملات در برخی از مواقع می تواند نشان دهنده علاقه مثبت به یک محصول سرمایه گذاری باشد، ممکن است همیشه اینطور نباشد، چون این معیار به سفارش خرید و فروش هر دو نگاه می کند.