ETF بیت کوین بلک راک برای اولین بار صفر شد

ETF بیت کوین بلک راک برای اولین بار صفر شد
  • 13:02 1403-02-08
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

ورودی روزانه ETF بیت کوین بلک راک برای اولین بار به صفر رسید. اگر می خواهید روی بیت کوین سرمایه گذاری کنید، اول باید قیمت بیت کوین را تحلیل کرده و تارگت های بعدی آن را مشخص کنید. این ارز نوسانات زیادی است و ممکن است در آینده می تواند رشد چشمگیری را تجربه کند.
توجه داشته باشید که طبق داده های Farside بعد از اینکه IBIT هیچ جریانی در آن روز ثبت نکرد، جریان ورودی بیت کوین ETF BlackRock در 24 آوریل به پایان رسید. صندوق های قابل معامله در بورس در ماه ژانویه در ایالات متحده معرفی شدند. از زمان راه اندازی در 11 ژانویه، IBIT به طور مداوم روزانه میلیون ها دلار سرمایه گذاری را جذب کرده است و تنها در 71 روز نزدیک به 15.5 میلیارد دلار به دست آورده است.
جریان ورودی برای بلک راک در 24 آوریل بعد از ثبت 0 دلار ورودی به پایان رسید. اکثر شرکت کنندگان دیگر بیت کوین ETF نیز شاهد یک طلسم بودند. از 11 ETF بیت کوین ثبت شده در ایالات متحده، صندوق بیت کوین فیدیلیتی و Origin تنها دو موردی بودند که به ترتیب 5.6 و 4.2 میلیون دلار ورودی را ثبت کردند.
علاوه بر این، گری اسکیل همچنان به ریزش بیت کوین های خود ادامه می دهد. در 24 آوریل، 130.4 GBTC میلیون دلار خروجی ثبت کرد. در نتیجه، ETFهای بیت کوین به خروجی خالص 120.6 میلیون دلاری در روز پی بردند. در حالی که فقدان جریان ورودی اولین مورد برای IBIT است، در میان سایر شرکت کنندگان ETF غیرمعمول نیست. برای مثال، FBTC فیدلیتی در دو هفته گذشته سه روز 0 دلار ورودی داشته است.
تا به امروز، بازار بیت کوین ETF در ایالات متحده 12.3 میلیارد دلار خالص بیت کوین انباشته کرده است. با این حال، جریان های خروجی GBTC برخی از جریان های ورودی را که توسط 9 ETF بیت کوین باقی مانده جبران کرده است. از 11 ژانویه، خروج از GBTC بیش از 17 میلیارد دلار است.
 

تگ ها